Sökning: "marketing pictures"

Visar resultat 1 - 5 av 122 uppsatser innehållade orden marketing pictures.

  1. 1. An analysis of how video advertising factors influence consumers' impulse purchase intentions — In the context of short-form video

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Huihao Lu; Yating Zheng; [2023]
    Nyckelord :Short-form video advertising; impulsive purchase intention; emotional response; Business and Economics;

    Sammanfattning : Online shopping is gradually becoming a daily behavior in people's lives, and advertising marketing methods based on short videos are also playing an increasingly important role in this trend. Different from pictures and texts, it combines sound and picture, is easy to spread, and contains a lot of information, which conforms to people's habit of using fragmented information. LÄS MER

  2. 2. Vilseledande skönhet - Konsumentskyddet vid marknadsföring av skönhetsingrepp

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Juridiska institutionen; Lunds universitet/Juridiska fakulteten

    Författare :Tindra Johansson; [2023]
    Nyckelord :Marknadsföringsrätt; skönhetsingrepp; sociala medier; vilseledande marknadsföring; konsumentskydd; rättssociologi; rättsvetenskap en. law ; Law and Political Science;

    Sammanfattning : I takt med att samhället utvecklas så förändras även kroppsidealen. Genom marknadsföring av skönhetsingrepp på sociala medier har ingrepp som faktiskt är förenade med stora hälsorisker blivit normaliserade. LÄS MER

  3. 3. “I suppose if it ́s Kim K I like blondes” : En kvalitativ analys av Kim Kardashians Instagram ur ett genus-, kändisskap- och maktperspektiv.

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för kultur- och medievetenskaper

    Författare :Charlie Hedberg; Clara Klingstedt; [2023]
    Nyckelord :Kim Kardashian; celebrity; gender; power; Instagram; intersectionality; marketing;

    Sammanfattning : The aim of this study was to examine the portrayal of Kim Kardashian based on the images taken for the interview in Interview Magazine, as well as how the portrayal can be understood based on the intersection between gender, celebrity and power perspectives. The study also examines the comment section of the post that Kim Kardashian published on her Instagram page in conjunction with the interview in order to find out how her followers reacted to the pictures. LÄS MER

  4. 4. How do virtual tours affect willingness to pay for property in the real estate market?

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Författare :Markus Sjölund; [2023]
    Nyckelord :willingness to pay; property; virtrual tours;

    Sammanfattning : Although virtual tours for properties have existed for some time, it has recently become a highlyrelevant marketing tool for real estate agents. As it enables them to keep up with thecompetition, it has proven especially effective for hard-to-showcase properties. LÄS MER

  5. 5. Sex säljer! Sexualisering av kvinnan inom digital marknadskommunikation : En studie med modebranschens fast fashion-segment i fokus

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Jenny Widjestam; Amanda Skoglund; Rebecka Enevoldson; [2022]
    Nyckelord :symbols for sex; sexualization of women; marketing communication; digital marketing communication; fast fashion; marketing culture; sexual messages; Symboler för sex; sexualisering av kvinnan; marknadskommunikation; digital marknadskommunikation; fast fashion; marknadsföringskultur; sexuella budskap;

    Sammanfattning : Sedan långt tillbaka i tiden har sexualisering använts inom marknadsföring som ett strategiskt verktyg för att öka och bibehålla konsumenters uppmärksamhet. Numera har digitaliseringen av marknadskommunikation lett till att konkurrensen om konsumenters uppmärksamhet är hårdare än någonsin. LÄS MER