Sökning: "marknadsföring rapport"
Visar resultat 21 - 25 av 104 uppsatser innehållade orden marknadsföring rapport.
21. Implementing Digital Business Strategies : A study of the impact and application in the Medical Technology Industry
Master-uppsats, KTH/Industriell Marknadsföring och EntreprenörskapSammanfattning : Digital innovation is a key to solve problems of future healthcare. Medical Technology (MedTech) firms will have to employ successful digital business strategies (DBSs) to become innovative and increase the efficiency to solve the problems in healthcare. This thesis aims to outline important aspects when employing a DBS in a MedTech firm. LÄS MER
22. What Influences Employees to Become Digital Advocates? : A Quantitative Study of the Relationship Between Employer Branding and Digital Employee Advocacy in Industrial Organisations
Master-uppsats, KTH/Industriell Marknadsföring och EntreprenörskapSammanfattning : Since the introduction of social media, the corporate communication landscape has changed significantly, and thus organisations need to find new innovative ways to communicate. One emerging strategy is digital employee advocacy, which ultimately means that employees voluntarily endorse their employers on social media platforms. LÄS MER
23. Predicting Customer Churn Rate in the iGaming Industry using Supervised Machine Learning
Master-uppsats, KTH/Matematisk statistikSammanfattning : Mr Green is one of the leading online game providers in the European market. Their mission is to o˙er entertainment and a superior user experience to their customers. LÄS MER
24. En granskning av de utländska spelbolagens marknadsföring mot den svenska marknaden
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : De utländska spelbolagens omfattande marknadsföring mot den svenska marknaden är påtaglig och de senaste åren har omsättningen av spelrelaterad reklam ökat markant. Denna ökning sker trots det svenska spelmonopolet som innebär att endast bolag med licens utfärdat av staten får verka och marknadsföra sig i Sverige. LÄS MER
25. Om att marknadsföra ekologiska livsmedel – Hur matbutiker kan öka försäljningen av ekologiska livsmedel baserat på vilka produktegenskaper som är viktiga för konsumenten
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Att konsumtionen av ekologiska livsmedel fortsätter öka är essentiellt ur miljösynpunkt. Försäljning har i många år växt, men en markant inbromsning i tillväxttakten har nu skett. LÄS MER