Sökning: "marknadsföring service"
Visar resultat 1 - 5 av 626 uppsatser innehållade orden marknadsföring service.
1. The language of risk: A quantitative study on the effects of presentation format in risk communication
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Consumers are faced with everyday decisions requiring understanding and interpretation of risks and probabilities. One area where the importance of good risk communication is particularly salient is in modern healthcare where shared medical decision making is a central feature. LÄS MER
2. Free-to-fee - en fråga om affärslogik : Utmaningen att ta betalt för tjänster
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : Inledning: Den tillverkande industrin har länge ansetts ha en stor tillväxtpotential i en ökad tjänstefiering och att det finns en stor outnyttjad potential i tjänster för sålda produkter som kan realiseras genom intäkter för tidigare upplevda gratistjänster genom en process som kallas Free-to-Fee. Syfte: Studiens syfte är att undersöka tillverkande företags interna förståelse av de processer som leder till behovet att genomföra en Free-to-Fee-transition, det vill säga hur man idag hanterar tjänster relativt produkter i sina erbjudanden till marknaden och varför man i vissa fall inkluderar tjänster “gratis” i samband med en produktförsäljning. LÄS MER
3. Understanding the Relationship between Individuals’ Emotional Response and Environmental Protection Intentions : A Quantitative Research in the Context of Public Service Advertisements
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : Background: The protection of the environment requires everyone in this world to act together. If more individuals have the intention to protect the environment, then more individuals and a higher probability of taking action to protect the environment. LÄS MER
4. Orchestrating the service encounter in a digital era: How the presence of a greeting online service agent affects customers' experience of visiting a home electronics e-store
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : The service encounter is to an increasing extent being transported to an online context. Companies are more and more often trying to create an initial point of contact when a customer enters a website. LÄS MER
5. Beyond the Plate : A qualitative study on atmospheres impact oncustomer experiences in the Swedish restaurantindustry.
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : This thesis was conducted to get a better understanding on how the atmosphereimpacts a restaurant experience in Sweden. To investigate which factors influence arestaurant's atmosphere, the customer journey model and FAMM-model will beutilized. LÄS MER