Avancerad sökning

Visar resultat 1 - 5 av 41 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.

  1. 1. The use of marketing within Swedish football : A qualitative and comparative study between clubs in Allsvenskan

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Namroud Sizar; Nilsson Emilia; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Over the years, football clubs have been transformed into companies that need a well-thought-out marketing plan. The most appropriate marketing strategies are implemented to achieve success in a market that has undergone a digital and global transformation. There are constantly new ways for businesses to market themselves. LÄS MER

  2. 2. Analysing the digital marketing tool Digital Plattform : Identifying issues users are experiencing when using a digital marketing tool for the first time

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Oscar Nyblom; [2021]
    Nyckelord :Digital marketing tool; heuristic analysis; user testing; interaction design;

    Sammanfattning : Digital marketing is becoming more influential for businesses and along with it so does digital marketing tools. To make digital marketing tools useful for new users and businesses, they should be easy to use and allow for a good user experience. LÄS MER

  3. 3. Fågelbär – marknadsanalys och skötselplan

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för skog och träteknik (SOT)

    Författare :Emma Kindbom; [2021]
    Nyckelord :Sweet cherry wood; Sweden; Germany; Körsbärsträ; Sverige; Tyskland;

    Sammanfattning : Rapporten innehåller en bakgrundsdel med fakta om fågelbär som trädslag. Den innehåller en marknadsplan som studerar marknaden för körsbärsträ i Sverige och Europa, främst i Tyskland. I studien finns också en skötselplan för fågelbärsparcellerna i lövskogsförsöket på Mellomgården, Lerdala. LÄS MER

  4. 4. A customer-centric evaluation of a smart manufacturing concept : Development of a continuous improvement strategy for improving the productivity of a small and medium-sized enterprises

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Laufey Benediktsdóttir; [2019]
    Nyckelord :Smart manufacturing; customer value; key performance indicator; data analysis; continuous improvement; Smart tillverkning; kundvärde; nyckeltal; dataanalys; ständig förbättring;

    Sammanfattning : Nytt AB is a startup focusing on simplifying the concept of smart manufacturing to small and medium-sized companies providing an add-on machine monitoring solution for data analyzing. The product is currently under development with the final product soon to be launched. In the next phase of Nytt AB, a marketing plan has to be strategized. LÄS MER

  5. 5. Enhancing Brand Equity for B2B SME through Social Media : An exploratory descriptive research

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :Filip Martinelle; [2017]
    Nyckelord :Social media; Brand equity; customer-based brand equity; Small and medium-sized enterprises SME ;

    Sammanfattning : Through our smartphones, the access to information is higher than ever before. Social media has revolutionized the communication landscape in how we share information and communicate to each other. LÄS MER