Sökning: "master thesis in IT crm"

Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden master thesis in IT crm.

  1. 1. Kundlojalitet: Vad är det, hur gör man och varför fungerar det inte? : Lärdomar från företag i den svenska detaljhandeln

    Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Pontus Bremholt; Ludvig Hansson; [2019]
    Nyckelord :Customer Loyalty; CRM; NPS; Retail; Online Retail; Attitude; Customer Experience; Customer Satisfaction; RFM; Kundlojalitet; CRM; NPS; Detaljhandel; Onlinehandel; Attityd; Kundupplevelse; Nöjdhet; RFM;

    Sammanfattning : Kundlojalitet är ett begrepp som aldrig tycks försvinna ur marknadsföringens ordlistor, kanske eftersom det för många företag är det ultimata marknadsföringsmålet. Den samtida konkurrensen har tack vare globalisering och digitalisering blivit hårdare än någonsin och lojalitet har aldrig varit mer relevant. LÄS MER

  2. 2. Critical Success Factors for Integration of Enterprise Resource Planning System

    Master-uppsats, Högskolan i Gävle/Företagsekonomi

    Författare :Kambiz Kafi; [2018]
    Nyckelord :ERP; Legacy System; Critical Success Factors CSF ; Business Process Changes; Strategic and Tactic CSFs; Software Configuration; Software Alignment; Integration of ERPs;

    Sammanfattning : Title: Critical Success Factors for Integration of Enterprise Resource Planning System   Level: Student thesis, final assignment for Master Degree (one year) in Business Administration   Author: Kambiz Kafi   Supervisor: Dr. Maria Fregidou-Malama   Examiner: Dr. LÄS MER

  3. 3. Automotive Fleet Sales Management

    M1-uppsats, Lunds universitet/Produktionsekonomi

    Författare :Jakob Olsson; Gustav Westling; [2016]
    Nyckelord :Fleet sales; fleet cars; company cars; management; internal best practices; organizational learnings; business sales strategy; NFA; LeaseCo; automotive industry; trend analysis; future best practices; digitalization connectivity; omni-channel; WLTP; customer and vehicle data; online sales; direct sales; B2B; B2C; dealerships; CRM; business model disruption; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Background The Master’s Thesis Case Study Company is a premium brand automotive OEM. In the Swedish fleet car (or company car) market, the company is lagging behind its main competitors in terms of market share a fact that is not true for several other European markets. LÄS MER

  4. 4. How can loyalty programmes improve brand loyalty?

    Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Gideon Mekonnen Jonathan; Anna Kapetanakis; [2015]
    Nyckelord :Brand loyalty; loyalty programmes; customer loyalty; retail industry;

    Sammanfattning : Title: How can loyalty programmes improve brand loyalty? Level: Final assignment for Master Degree in Business Administration Author: Anna Kapetanakis, and Gideon Mekonnen Jonathan Supervisor: Sarah Philipson (Assistant Professor) Date: June, 2015 Aim: To investigate how customers loyalty can be improved through loyalty programmes. Method: Mixed approach, both qualitative and quantitative data, is chosen for this study. LÄS MER

  5. 5. Development of a cloud service and a mobile client that visualizes business data stored in Microsoft Dynamics CRM

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Jeton Mustini; [2015]
    Nyckelord :Dynamics CRM; Beslutstödssystem;

    Sammanfattning : In this master thesis a prototype application is developed to help decision makers analyze data and present it so that decision makers can make business decisions more easily. The application consists of a client application, a cloud service, and a Microsoft Dynamics CRM system. LÄS MER