Sökning: "master thesis in IT crm"
Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden master thesis in IT crm.
1. Kundlojalitet: Vad är det, hur gör man och varför fungerar det inte? : Lärdomar från företag i den svenska detaljhandeln
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Kundlojalitet är ett begrepp som aldrig tycks försvinna ur marknadsföringens ordlistor, kanske eftersom det för många företag är det ultimata marknadsföringsmålet. Den samtida konkurrensen har tack vare globalisering och digitalisering blivit hårdare än någonsin och lojalitet har aldrig varit mer relevant. LÄS MER
2. Critical Success Factors for Integration of Enterprise Resource Planning System
Master-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Title: Critical Success Factors for Integration of Enterprise Resource Planning System Level: Student thesis, final assignment for Master Degree (one year) in Business Administration Author: Kambiz Kafi Supervisor: Dr. Maria Fregidou-Malama Examiner: Dr. LÄS MER
3. Automotive Fleet Sales Management
M1-uppsats, Lunds universitet/ProduktionsekonomiSammanfattning : Background The Master’s Thesis Case Study Company is a premium brand automotive OEM. In the Swedish fleet car (or company car) market, the company is lagging behind its main competitors in terms of market share a fact that is not true for several other European markets. LÄS MER
4. How can loyalty programmes improve brand loyalty?
Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Title: How can loyalty programmes improve brand loyalty? Level: Final assignment for Master Degree in Business Administration Author: Anna Kapetanakis, and Gideon Mekonnen Jonathan Supervisor: Sarah Philipson (Assistant Professor) Date: June, 2015 Aim: To investigate how customers loyalty can be improved through loyalty programmes. Method: Mixed approach, both qualitative and quantitative data, is chosen for this study. LÄS MER
5. Development of a cloud service and a mobile client that visualizes business data stored in Microsoft Dynamics CRM
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : In this master thesis a prototype application is developed to help decision makers analyze data and present it so that decision makers can make business decisions more easily. The application consists of a client application, a cloud service, and a Microsoft Dynamics CRM system. LÄS MER