Sökning: "match-up"
Visar resultat 1 - 5 av 36 uppsatser innehållade ordet match-up.
1. What influences most: Celebrities, Influencers, or Mascots?: Investigating the effectiveness of different Endorsers in Consumer Communication
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : This thesis aims to bring insights into the field of endorser marketing. Celebrity, mascot, and influencer endorsements, especially with the rise of social media, are very popular and often-used by marketers in B2C marketing. LÄS MER
2. Brand awareness på sociala medier genom influencer marketing : En kvalitativ studie om hur kända företag på sociala medier arbetar med influencer marketing
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagandeSammanfattning : Bakgrund: Marknadsföring på sociala medier är ett modernt fenomen inom markandsföringsvärlden och ett koncept som företag kan skapa ökad brand awareness genom (Adebanjo & Michaelides, 2010; O’Reilly, 2005). Influencer marketing kommer från celebrity brand endorsing, användning av kända personer i reklam för företag. LÄS MER
3. Influencers i marknadsföring : En kvantitativ studie om influencers påverkan på konsumenters köpintention
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Sociala medier har idag en enorm påverkan på konsumenter på grund av digitaliseringens framfart. En bidragande kraft till konsumtion via sociala medier är fenomenet influencers. LÄS MER
4. The interpret transparency of sustainability reports
Master-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Sustainability reporting is something that has gained much ground lately, and there is no sign of it decreasing. The purpose of a sustainability report is to disclose the non-financial information between a company and its stakeholders. LÄS MER
5. Communicating for Sustainable Consumption: Lessons from consumer-focused sustainability marketing in the food-product sector
Master-uppsats, Lunds universitet/Internationella miljöinstitutetSammanfattning : There is a growing demand from policy makers for businesses to help close the consumer intention-action gap for sustainable product choice and strengthen the green economy. Moreover, there is increased interest from consumers in brands that are transparent about their environmental impact. LÄS MER