Sökning: "media branch"

Visar resultat 16 - 20 av 55 uppsatser innehållade orden media branch.

  1. 16. Harnessing the power of the Internet of Things : A Performance-impact model for Companies´adoption of the Internet of Things.

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :Guanglei Huang; Joacim Ahlin Christensen; [2018]
    Nyckelord :Internet of things; Innovation diffusion; Innovation adoption; IIoT; IoT-provider; Technologyto-Performance Chain;

    Sammanfattning : Every day, more and more devices are getting connected to the Internet and becoming what we know as the Internet of Things (IoT). In both commercial and industrial context, IoT plays a significant role in enabling automatisation and connectivity. LÄS MER

  2. 17. Kortfilm - födkrok eller språngbräda? : En undersökning om de digitala plattformarnas påverkan på distributionen av svensk kortfilm

    Kandidat-uppsats, Högskolan Väst/Avd för medier och design

    Författare :Simon Bengtsson; Carl Nyholm; [2018]
    Nyckelord :Swedish short film; future filmmaker; distribution; media convergence; financing; digital platforms; svt play; Svensk kortfilm; framtida filmskapare; distribution; mediekonvergens; finansiering; digitala plattformar; Svt play;

    Sammanfattning : The intent of this paper is to examine the conditions for Swedish filmmakers with the short film format as final goal. Through a qualitative study we investigate what paths there are for distributing short films through the digital platforms available today. LÄS MER

  3. 18. Implementation of Visible Light communications For Indoor Applications

    Magister-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola

    Författare :Nitish Nagabhairava; [2018]
    Nyckelord :OOK modulation scheme; MATLAB-Simulation; Light Emitting Diodes .;

    Sammanfattning : In recent years there is growing research in optical wireless communication. This growing popularity isdue to several characteristics like such as large bandwidth that is also not having spectrum regulationsimposed, low cost and license-free operation. LÄS MER

  4. 19. Vad skapar en ”match made in heaven”? En kvalitativ studie av fyra samarbeten mellan personliga varumärken och produktvarumärken.

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Angelica Olsson; Julia Persson; [2018]
    Nyckelord :Co-branding; Matchning; Personligt varumärke; Influencer Marketing; Produktinvolvering; Strategisk kommunikation; Image; Målgrupp; Branschområde.; Social Sciences;

    Sammanfattning : I och med det ökande användandet av sociala medier och en misstro till traditionell reklam har varumärkesstrategin Influencer marketing utvecklats. Influencers är personliga varumärken som tillsammans med produktvarumärken ingår i ett samarbete, så kallat co-branding. LÄS MER

  5. 20. Aspekter av bokbussens evolution

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och IT

    Författare :Dirk Rydqvist; [2018]
    Nyckelord :Bokbuss; bokbussverksamhet; mötesplats; kulturcentrum; kunskapscentrum; informationscentrum; socialt centrum och folkbiblioteksverksamhet;

    Sammanfattning : This essay is about the mobile library in three communities of a district. Interviews with the help of research questions are used as a data collection method to gather information on how the mobile library works, which possibilities for evolution it has to better satisfy their users’ needs and which place the mobile library occupies in its context to the main library and its branches. LÄS MER