Sökning: "medie och kommunikationsvetenskap e-handel"

Hittade 1 uppsats innehållade orden medie och kommunikationsvetenskap e-handel.

  1. 1. DET HANDLAR OM ÖMSESIDIGHET En kvalitativ studie om konsumenters förhållningssätt till E-handelsbutikers kommunikation

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikation

    Författare :Yasmine Eide; [2016-02-11]
    Nyckelord :E­handel; personifierad kommunikation; personligintegritet; relationsmarknadsföring; Hemtex;

    Sammanfattning : Uppsats/Examensarbete: 15hp Program och kurs: Medie-­‐och kommunikationsvetenskap MK1500 Nivå: Grundnivå Termin/år: Ht/2015Handledare: Malin Sveningsson Examinator: Nicklas Håkansson Antal ord: 1 53 1 6ord Syfte: Studiens syfte är att undersöka de förhållningssätt konsumenterna har till E-handelsföretag och deras kommunikation. Teori: Personifiering, informationsöverflöd, Uses and Gratifications, relationsmarknadsföring, nivåer av relationer, integritet, kontextuellintegritet, Habermasoffentlighet. LÄS MER