Sökning: "meeting places"
Visar resultat 1 - 5 av 312 uppsatser innehållade orden meeting places.
1. Att främja patientsäkerhet
Magister-uppsats,Sammanfattning : Background: The operating theatre nurse's work takes place in a high-tech environment,which places demands on both technical and non-technical skills. Seeing and confirming thevulnerable patient in this context can be a challenge, but is necessary to promote well-beingand counteract mental illness. LÄS MER
2. Levd religion i religionsundervisningen : En diskursanalys av lärares formuleringar om representation i religionskunskap
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Högskolan Dalarna/ReligionsvetenskapSammanfattning : Today we live in a world that can be called a global society since people more than ever before move across nations. The Swedish curriculum for secondary school emphasizes this change and places a higher demand on the education to learn the ability to live within cultural diversity. LÄS MER
3. Seniorernas välfärd : En kvantitativ studie om hur mötet med hemtjänstens personal och biståndshandläggare påverkar tilliten till välfärden
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/SocialhögskolanSammanfattning : Elderly trust in welfare : A quantitative study on how interaction with home help services and need assessors influences trust in welfare A large number of studies have shown that trust in societal institutions is the foundation of a stable and developing society. Trust is highly important for economic growth and for expanding social services to a population. LÄS MER
4. Konceptboenden för seniorer : En konsumentundersökning kring Bovierans konceptboenden för seniorer
Kandidat-uppsats, KTH/Fastigheter och byggandeSammanfattning : Sveriges demografiska utveckling innebär en ökad befolkning där seniorer framöver kommer utgöra en större konsumentgrupp i bostadsmarknaden än tidigare. Det är därför av väsentlig betydelse att förbereda för denna demografiska utveckling och att anpassning sker efter vad framtidens seniorer kan eftersträva. LÄS MER
5. Outcomes of personal branding in a virtual third place : A qualitative study on streamer-viewer relationships on Twitch.tv
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Företagsekonomi; Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Personal branding has been central to the marketing field of study for the past few decades, as its flexibility has found a place in professional, academic, and social contexts. The relationship between loyalty and customer satisfaction has been explored throughoutexisting literature, where the concept of customer delight, or the act of exceeding customer expectations, has recently been the subject of many conversations regarding its effects on loyalty. LÄS MER
