Sökning: "mellstrand"
Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade ordet mellstrand.
1. Are They Part Of “Us” Or The “Other”? A Discourse analysis examining how the U.S. perceives itself in East Asia region in relation to the disputes between two important allies: Japan and South Korea
Kandidat-uppsats, FörsvarshögskolanSammanfattning : With the trilateral meeting between U.S. President Joe Biden, Japanese Prime Minister Kishida Fumio, and South Korean President Yoon Suk-Yeol in August 2023, a new chapter of cooperation between the three seems to be coming closer, with new possibilities of laying bilateral issues between Japan and South Korea to rest. But how does the U. LÄS MER
2. Betydelsen av sjuksköterskans stöd vid missfall : en allmän litteraturstudie
Kandidat-uppsats, Sophiahemmet HögskolaSammanfattning : Bakgrund: En nödvändighet för att kunna erbjuda stödinsatser och säkerställa patientens upplevelse av god bedriven omvårdnad, är sjuksköterskans yrkeskunnande och medvetenheten om patientens omvårdnadsbehov. Det är en skyldighet att som legitimerad sjuksköterska verka för den personcentrerade vården genom att sätta partnerskapet och informatiken i fokus, likaså låta det empatiska bemötandet ligga till grund för omvårdnadsarbetet. LÄS MER
3. Deducing places of interest from clusters of locations
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)Sammanfattning : Some Location Based Services (LBS) can automatically find geographic locations that are relevant to the everyday smartphone user. A relevant location, or place, is a location that is of some significance to a user, e.g. home, workplace, airports or stores. LÄS MER
4. Enterprise gamification of the employee development process at an infocom consultancy company
M1-uppsats, Lunds universitet/ProduktionsekonomiSammanfattning : Gamification is a new trend that seeks to engage people and change their behaviour by implementing game-design thinking in non-game contexts. Recent analytics predicts that more than 70 % of the world’s 2000 largest organisations will have at least one gamified platform by 2014, which indicates that gamification is, and will continue to be, very important in the future of IT-strategy and digital marketing. LÄS MER
5. Kunders bytesbeteende efter en omreglering : En kvalitativ studie om hur och varför kunder byter apotek.
Kandidat-uppsats, Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER