Sökning: "mobile CRM"

Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden mobile CRM.

  1. 1. Digitaliseringens påverkan på värdeerbjudandet inom skogsbranschen utifrån ett kundperspektiv

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Industriell ekonomi

    Författare :Sanna Sörberg; Mathias Österlund; [2017]
    Nyckelord :business model; value proposition; digitalization; digitization; digital strategy; digital timber trading; forest industry; affärsmodell; värdeerbjudande; digitalisering; digital strategi; digital skogsaffär; skogsbranschen;

    Sammanfattning : This study examines how digitalization changes the value proposition and the business model within the forest industry from the perspective of the forest owners and how this changes the experienced customer value. Previous studies have focused on how digitalization creates value for the company, and this study contributes to research by giving insights in how the customers perceive a digitalization and is useful in the design of the value proposition and the business model. LÄS MER

  2. 2. Mobile CRM (mCRM) : A CASE STUDY OF MOBILE CRM STRATEGIES

    Master-uppsats, KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)

    Författare :Rehan Shaikh; [2015]
    Nyckelord :Customer relationship management CRM ; mobile CRM mCRM ; mobile services; customer loyalty; customer acceptance; technology acceptance model;

    Sammanfattning : Mobile technology has evolved drastically over the years, and so has the customer’s perception of and expectations on mobile services. Mobile phones have become the essential part of customer’s life style and they expect consumer services to be available on mobile phone. LÄS MER

  3. 3. Development of a cloud service and a mobile client that visualizes business data stored in Microsoft Dynamics CRM

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Jeton Mustini; [2015]
    Nyckelord :Dynamics CRM; Beslutstödssystem;

    Sammanfattning : In this master thesis a prototype application is developed to help decision makers analyze data and present it so that decision makers can make business decisions more easily. The application consists of a client application, a cloud service, and a Microsoft Dynamics CRM system. LÄS MER

  4. 4. Plattformsmigration till Windows 8 och Azure

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)

    Författare :Johan Hörnkvist; Victor Johansson; [2013]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Nya moderna plattformar utvecklas med tiden, och redan existerande system flyttar till de nya plattformarna för att utnyttja deras fördelar. I den här studien har vi arbetat med att byta plattform för ett system beståendes av en webapplikation och en mobilapplikation med en gemensam databas av typen Microsoft SQL server 2012. LÄS MER

  5. 5. A proposed Framework for CRM On-Demand System Evaluation : Evaluation Salesforce.com CRM and Microsoft Dynamics Online

    Master-uppsats, KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)

    Författare :Can Özcanli; [2012]
    Nyckelord :CRM on-demand system evaluation framework; CRM on-demand systems; CRM; CRM and SaaS; CRM on-demand; SME;

    Sammanfattning : Customer Relationship Management has been an integral part of the enterprise since two decades. Today, enterprises that focus on customer satisfaction need to manage their relationships with their customers effectively. This demand has allowed software vendors to create CRM solutions. LÄS MER