Sökning: "modefluga."
Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade ordet modefluga..
1. The Current State of Augmented Reality Adoption : A look at emerging technology adoption
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Augmented reality (AR) has seen a rise in public and corporate interest in recent years and with Apple's announcement of the Vision Pro headset, it is an exciting time to study the technology. The question on many people's minds is if AR is the computing platform of tomorrow or if it is a fad. LÄS MER
2. Sustainability in Property Asset Management : An overview of perceptions, important aspects and implementation of sustainability in Swedish commercial real estate companies
Master-uppsats, KTH/Fastighetsföretagande och finansiella systemSammanfattning : Due to the challenges posed by climate change, the notion of sustainability is gaining traction in the real estate industry. This study highlights property asset managers' conceptual understanding of sustainability, and explores whether the level of implementation of sustainability is actually achieving sustainability objectives through the management of commercial real estate. LÄS MER
3. Coaching - en modefluga eller här för att stanna?
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE)Sammanfattning : Background/Introduction: Coaching is a concept that has existed since the 16th century but recently seems to be in every context. There are life coaches, work coaches, sports coaches and coaching in companies. Suddenly coaching seems to be everywhere. Despite that, there is not many empirical studies about coaching. LÄS MER
4. ScrumMaster certifiering - kompetensutveckling eller modefluga
Kandidat-uppsats, Malmö högskola/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : I detta arbete undersöks vilka motiv ScrumMasters har att certifiera sig.Ytterligare är målet att få en inblick i hur nyfunna kunskaperna omsätts iarbetslivet, samt om certifieringen handlar om kompetensutveckling ellermode. Studien har en kvalitativ forskningsmetod. LÄS MER
5. Identitet, profil och image i modets ständigt föränderliga värld.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Handels- och IT-högskolanSammanfattning : Problembakgrund: I modets föränderliga värld, med nya trender varje säsong, kan det vara svårtför svenska modeföretag att skapa sig en långsiktig stark position på den svenskamodemarknaden. Tre företag aktiva på den svenska modemarknaden har valts ut för attundersöka hur de arbetar med identitet, profil och image för att behålla sin position påmarknaden. LÄS MER