Sökning: "multimedia and study"

Visar resultat 41 - 45 av 156 uppsatser innehållade orden multimedia and study.

  1. 41. Multimedia Students: Engaging across platforms. An Investigation of Student Engagement in the Media and Communication Master Programme at Malmö University

    Master-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för kultur och samhälle (KS)

    Författare :Joelle Vanderbeke; Hanna Meyer zu Hörste; [2018]
    Nyckelord :student engagement; HyFlex learning; cross-media learning; online learning; constructivist grounded theory; audience studies;

    Sammanfattning : This thesis investigates student engagement in the Media and Communication Programme at Malmö University through the lens of audience- as well as learning theories. It has two main aims: Building a systematized theoretical framework to distinguish different nuances of audience activity in a cross-mediatic learning environment, and exploring factors influencing student engagement in our Media and Communication Master Programme (MCS). LÄS MER

  2. 42. Högteknologiskt samtalsstöd som gruppaktivitet för personer med demenssjukdom

    Magister-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för klinisk och experimentell medicin; Linköpings universitet/Medicinska fakulteten

    Författare :Isabelle Edling; Nicole Söderqvist Sandin; [2018]
    Nyckelord :Dementia; CIRCA; psychosocial intervention; communication; group activity; technology;

    Sammanfattning : Dementia means significant cognitive decline in language, memory and executive functions. Dementia is associated with progressive communication difficulties, which can result in reduced quality of life. To promote quality of life, the communicative environment, participation in group activities and cognitive stimulation have great significance. LÄS MER

  3. 43. Hur preoperativ information i form av multimedia påverkar patienter perioperativt : En systematisk litteraturstudie

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för hälso- och vårdvetenskap (HV)

    Författare :Ingrid Sundqvist; Madeleine Rydin; [2018]
    Nyckelord :Patient; Preoperative; Perioperative; Perioperative nursing; Education; Information; Multimedia; Anxiety; Knowledge; Understanding; Preparedness; KASAM; Suffering; Patient; Preoperativ; Perioperativ; Perioperativ omvårdnad; Utbildning; Information; Multimedia; Oro; Kunskap; Förståelse; Förberedelse; KASAM; Lidande;

    Sammanfattning : Bakgrund: Det är vanligt att patienter känner oro för att genomgå en operation. Bristfällig information kan skapa oro och känslan av att inte vara förberedd. Standardiserade metoden för att ge preoperativ information visar sig ha brister. LÄS MER

  4. 44. “Less Is More, Forget The Mass” : An Explorative Study on Product Transformation Strategies for Subscription-first Newspapers

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Isabella Frank; [2018]
    Nyckelord :Newspapers; business models; subscription; online revenue; readership; online journalism;

    Sammanfattning : The competitive market of the newspaper industry has undergone considerable changes driven by new technology, the internet and changing audience behavior. The industry is facing two current crises, the decline in print and advertising revenues, and at the same time, the growth of free online content. LÄS MER

  5. 45. L?apprentissage par l?exp�rience esth�tique : Utilisez-vous l?audio-visuel, la musique et le th��tre dans l?enseignement du fran�ais ?

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Linnéuniversitetet/Institutionen för didaktik och lärares praktik (DLP)

    Författare :Birgitta Nilsson; [2018]
    Nyckelord :didactique; FLE; langue étrangère; français; esthétique; musique; danse; théâtre; vidéo; apprentissage; didaktik; språkdidaktik; franska; musik; dans; teater; video; estetiska lärprocesser;

    Sammanfattning : With the implementation of the 2011 guidance documents (Lgr11), the aesthetic perspective was strengthened in the Swedish secondary school, according to Marie-Louise Hansson Stenhammar (2015: 60). The purpose of this thesis is to examine whether there are differences in the extent to which some teachers use learning through aesthetic experience, and to identify possible advantages and obstacles in this respect. LÄS MER