Sökning: "music company"
Visar resultat 21 - 25 av 123 uppsatser innehållade orden music company.
21. The unexplored power of buzz in the video game industry
Magister-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskapSammanfattning : Background: The global video game industry is today bigger than both the film- and music industry and is subject to a lot of competition. Companies are always looking for alternative ways to reach consumers and buzz is identified as a crucial success factor by many scholars. LÄS MER
22. Evaluating the Impact of Automated Music Tags on Search Engine Ranking Quality
Master-uppsats, Linköpings universitet/Medie- och Informationsteknik; Linköpings universitet/Tekniska högskolanSammanfattning : The importance of quickly finding relevant information in an ever-growing ocean of online content, raises the requirements on search engine ranking quality. Tags can help sort online content and facilitate ranking, but manually tagging massive amounts of content is futile. LÄS MER
23. Categorisation of the Emotional Tone of Music using Neural Networks
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Machine categorisation of the emotional content of music is an ongoing research area. Feature description and extraction for such a vague and subjective field as emotion presents a difficulty for human-designed audioprocessing. LÄS MER
24. Copyright and Single Dance Moves
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Juridiska institutionen; Lunds universitet/Juridiska fakultetenSammanfattning : This thesis is about the copyright protection for single dance moves. The purpose of this thesis is to come to a conclusion as to whether single dance moves could be protected by copyright in Europe and if it should be protected. LÄS MER
25. Vi ska visa dig vad du känner - En kvalitativ studie om emotionell marknadsföring och reklamfilmers påverkan
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Medie- och Informationsteknik; Linköpings universitet/Tekniska högskolanSammanfattning : Reklamfilmer berör konsumenter på olika sätt. De kan informera, irritera och rörakonsumenten till tårar. Denna studie undersöker hur fyra emotionella reklamfilmer frånGoogle, Nike, Ikea och Ica påverkar konsumenter. LÄS MER