Sökning: "nå ut till nya kunder"
Visar resultat 1 - 5 av 101 uppsatser innehållade orden nå ut till nya kunder.
1. Fastighetsförvaltning : -En studie om hur fastighetsbolag väljer att organisera sintekniska förvaltning in-house eller genom outsourcing
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)Sammanfattning : Studien fokuserar på att skapa större förståelse kring hur fastighetsföretag organiserar sintekniska förvaltning och hur de använder externa leverantörer för att tillhandahålla olikatjänster istället för att hålla dem in-house. Vi undersöker även hur urvalsprocessen ser ut vidval av extern leverantör och hur tjänstekvalitet upprätthålls mot kunder, när arbetet ligger iextern aktörs händer. LÄS MER
2. Credit Scoring Based on Behavioural Data
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Credit modelling has traditionally been done by credit institutes based on financial data about the individuals requesting the credit. While this has been sufficient in lowering risk in developed economies with plenty of financial data it is inefficient in developing economies and fails to reach the unbanked population. LÄS MER
3. Utvärdering av användbarhet i WordPress med nya användare : Användbarhetstester på det administrativa gränssnittet i WordPress och en prototyp
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : I takt med att antalet aktiva internetanvändare växer blir det viktigare än någonsin för företag att erbjuda sina tjänster online för att nå ut till människor. Personer och företag som vill synas på webben behöver skapa webbsidor och dessa måste uppdateras ofta med nytt innehåll för att vara relevanta för företagets kunder. LÄS MER
4. The blueprint on how to achieve sustainable growth in an emerging DTC company
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : In recent years, the direct-to-consumer business (DTC) has become an increasingly popular way for companies to conduct their business. A large part of why companies choose to build a business based on DTC is for the consumer data they get access to. LÄS MER
5. The Owl Effect
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : I takt med sociala mediers framfart har nya förutsättningar för varumärkning uppkommit. Sociala medier erbjuder möjligheter för varumärken att nå ut till en bredare massa, observera kundbeteenden i realtid och interagera med sina kunder. LÄS MER