Sökning: "narrative features"
Visar resultat 21 - 25 av 110 uppsatser innehållade orden narrative features.
21. VR Diversion Software for Alleviation and Prevention of the Fear of Needles during Immunization Procedures
Kandidat-uppsats, KTH/Medicinteknik och hälsosystemSammanfattning : Currently available VR-diversion solutions for vaccination lack key features for delivering an immersive and pleasurable experience. A tailor-made diversionary semi-interactive VR-experience software for vaccination procedures has been developed using mainly the game engine Unity and programmed in C#. LÄS MER
22. Hur upplever mottagarna audiovisuell information på TikTok?
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : TikTok är en sociala medier-plattform där användarna kan publicera korta videoklipp. Applikationen används idag av över 1 miljard människor. Plattformen erbjuder funktioner som främjar interaktion och kunskapsutbyte mellan användarna. LÄS MER
23. Utilizing CRISPR/cas9-mediated technology to treat inherited retinal diseases : A systematic review
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för biovetenskapSammanfattning : Inherited retinal diseases are considered as a leading cause of vision loss in a young population. Neither a permanent cure nor long-term treatment has yet been discovered. LÄS MER
24. ”Man hoppas här, näst Guds tillhjälp så skalldet bliva det Svenskas Västindien”. : En studie om historiebruket kring Silvergruvan i Nasafjäll
Master-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för idé- och samhällsstudierSammanfattning : The purpose of this study has been to investigate and compare the use of history of the Nasafjäll silver mine as a historical cultural phenomenon, and its functional role as a cultural heritage. This by studying which story was conveyed, how this story was conveyed and with what purpose by different actors. LÄS MER
25. Refusing the Axe : Undervisning i etik och moral med hjälp av tv-spel enligt Karen Schriers ramverk: EPIC.
M1-uppsats, Jönköping University/Högskolan för lärande och kommunikationSammanfattning : In this essay, the author examines the EPIC (Ethics Practice and Implementation Categorization) framework which stated purpose is to identify and categorize strategies and teaching goals for ethics and morality in video games. This is done by putting the framework into use as intended and then discussing whether it achieves its purpose, and whether it is suitable for use in teaching. LÄS MER