Sökning: "nathalie håkansson"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden nathalie håkansson.

  1. 1. Hello P. pastoris! : The cultivatin and expression of proteins in the yeast Pichia pastoris

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för biologisk grundutbildning

    Författare :Håkansson Anja; Dalén Therese; Gröblacher Josefine; Göransson William; Jaksties Jonathan; Ortstad Nathalie; Lenkeit Gesser Pauline; [2022]
    Nyckelord :Affibody AB; Pichia pastoris; pAOX1; pAOX2; pFLD1; pGAP; cultivation; fermentation; glycosylation;

    Sammanfattning : Producing pharmaceuticals in Escherichia coli inevitably comes with an extensive purification process. This is because many of the native proteins of E. coli are immunogenic to humans, especially the heat and pH resistant endotoxins located in the membrane of E. coli. LÄS MER

  2. 2. Using the Package to Influence Consumers' Choice of Brand : A Study on the Effect of Package Communication Claims on Propensity to Switch Brand

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Nathalie Håkansson; Elin Kvarnström; Emmelie Nilsson; [2014]
    Nyckelord :package; package communication; package cliams; package communication claims; package panels; environmental packaging claims; nutritional claims; production process claims; produt origin claims; propensity to switch; consumer behaviour; private label brands; name brands;

    Sammanfattning : As consumers walk through the grocery store they encounter a vast range of products. In this setting information printed on food packages play a role in consumer decision making. One way of influencing consumer behaviour is by using package panels where detailed communication claims can be placed. LÄS MER

  3. 3. Den matglade, ekologiska hälsokunden : En studie om ICAs egna märkesvaror

    Kandidat-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Johanna Gidebrant; Nathalie Håkansson; [2012]
    Nyckelord :ica; emv; egna märkesvaror; private labels; varumärken; märkesprodukt;

    Sammanfattning : Bakgrund: De senaste 20 åren har varit händelserika år för detaljhandeln då kraftig tillväxt, tydlig expansion och en strukturomvandling har skett. Varukategorierna har växt och lågprisprodukter har tagits fram och en billighetstrend har skapats. LÄS MER