Sökning: "negative e-WOM"
Visar resultat 1 - 5 av 11 uppsatser innehållade orden negative e-WOM.
1. Förutse företagskrisen innan den sker : - En kvalitativ studie om hur företag i olika branscher effektivt kan förebygga en företagskris på kort och lång sikt.
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i HalmstadSammanfattning : Företag blir idag mer exponerade för negativ publicitet än tidigare i och med digitaliseringens framfart. Det är därför viktigt för företag att veta hur de ska hantera den negativa publiciteten som mottages för att sedan kunna förebygga en kris och sitt företagsrykte genom väl genomtänkta strategier. LÄS MER
2. The Influence of e-WOM through SNS on Brand Perception and Consumer Purchase Intention: Study on Bangladeshi consumers.
Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Aim: The aim of the study is to investigate the influence e-WOM through social network sites has on consumers focusing on brand perception and purchase intention. Methodology: A qualitative study was applied with the semi-structured online interview conducted with nine respondents across Bangladesh. LÄS MER
3. DO CONSUMERS BELIEVE EACH OTHER ONLINE? : A study of how consumers assess credibility of brand-related UGC
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : With the gradual rise of Web-2.0 based platforms, Internet users were given the possibility to interact with each other in virtual communities. LÄS MER
4. En kvantitativ studie om hur köpintentionen påverkas av recensionens karaktär
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Word of mouth has proven to be an important factor in the customer's purchase process as it reduces the perceived risk and contributes to more informative decisions. The incredible growth of the internet over the past decade has resulted in an increase in electronic word of mouth (e-WOM) and it seems to be a phenomenon that is here to stay. LÄS MER
5. Measuring the effect of Viral Negative Sentiment on Market Value : Case Study on United Airlines Crisis 2017
Magister-uppsats, KTH/Industriell Marknadsföring och EntreprenörskapSammanfattning : Negative word of mouth is something most businesses try to avoid, It could affect the reputation and vision of a company in a consumer’s mind. The success of a company lies in the connection of a product or service with a satisfying good image that has been formed on the back of consumer’s mind. LÄS MER