Sökning: "nightclub"
Visar resultat 16 - 20 av 32 uppsatser innehållade ordet nightclub.
16. Brandteknisk riskvärdering Motala sporthall
L3-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för BrandteknikSammanfattning : This report is a fire safety assessment of the multi-function sports facility Motala sporthall. The building is used for a variety of sports and activities on an everyday basis. On occasion the building is also used for larger events such as sports competitions, dinner parties, nightclub events and for lodging. LÄS MER
17. Möten i natten : En observationsstudie om interaktion och beteende i krogmiljö
Kandidat-uppsats, Fakulteten för humaniora och samhällsvetenskap (from 2013)Sammanfattning : Studien utgår ifrån ett interaktionistiskt och socialkonstruktionistiskt perspektiv och har till syfte att studera och jämföra beteende och social interaktion i två olika krogmiljöer. Frågeställningarna berör flera delar av interaktion, bland annat kroppsspråk och umgänge. LÄS MER
18. Brandteknisk riskvärdering av Berns i Stockholm
L3-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för Brandteknik; Lunds universitet/Avdelningen för Riskhantering och SamhällssäkerhetSammanfattning : The main purpose of this report is to evaluate the fire safety situation in Berns, which is a nightclub and hotel in central Stockholm. A risk analysis is made where the three most probable scenarios with the highest impact are picked out for further assay. With simulations in FDS and CFAST the time until untenable conditions occur is calculated. LÄS MER
19. How do sensory cues and trust affect the customer experience? : A study on the relationships between sensory cues, trust and experience in the Swedish nightclub industry
Master-uppsats, Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Title How do sensory cues and trust affect the customer experience?, A study on the relationships between sensory cues, trust and experience in the Swedish nightclub industry Author Miralem Hasanovic Tutor Soniya Billore Examiner Sarah Philipson Course Marketing Master Programme, Advanced, Spring 2013, Master thesis, 30 ETCS Keywords Experience, Trust, Sensory Marketing, Sensory Cues in Offering Experiences, Nightclubs, Five Senses, Swedish restaurant industry. Purpose Purpose is to investigate the relationships between sensory marketing, trust and experience in nightclubs. LÄS MER
20. Utrymning av nattklubb - Resultat från två fullskaleförsök
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Brandingenjörsprogrammet; Lunds universitet/Avdelningen för Brandteknik; Lunds universitet/Avdelningen för Riskhantering och SamhällssäkerhetSammanfattning : Two unannounced evacuation experiments were performed in two different nightclubs. The goal was to measure a pre-movement time for the visitors as well as observe the human behavior in an evacuation situation. The visitors were filmed during the evacuation and later asked to answer a questionnaire. LÄS MER