Sökning: "older women buying behavior"

Hittade 5 uppsatser innehållade orden older women buying behavior.

  1. 1. Online-shoppingberoende : En kvantitativ studie om sambandet mellan e-handel och shoppingberoende.

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Astrid Hellsén; Stina Kajavo; [2018]
    Nyckelord :E-handel; shoppingberoende; online-shoppingberoende;

    Sammanfattning : This quantitative study examines consumers shopping behaviour in relation to the digitalization of retailing. The focus of this study is to examine if the increased availability of online shopping can be connected to compulsive buying behaviour. LÄS MER

  2. 2. Individanpassad Marknadsföring -Uppskattat eller ett hot mot konsumenters integritet?

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Anna Hallner; Sofie Berggren; Yasmine Ströberg; [2016]
    Nyckelord :Facebook; integritet; köpbeteende; Individanpassad marknadsföring: CRM; Business and Economics;

    Sammanfattning : Title: Personalized Marketing- do consumers appreciate it or is it a threat against integrity? Seminar date: 2016-01-15 Course: FEKH29, Degree Project Undergraduate level, Business Administration, Undergraduate level, 15 University Credits Points (UPS) Authors: Sofie Berggren, Anna Hallner & Yasmine Ströberg Advisor: Magnus Lagnevik Key words: Personalized marketing, CRM, buying behavior, integrity, Facebook Purpose: The purpose of this paper is to investigate how consumers perceive personalized marketing on Facebook and how it affects their buying behavior online. The thesis focuses on consumer’s attitudes, preferences and behavior while being exposed to this kind of advertising. LÄS MER

  3. 3. Konsumentbeteende: Vilka kriterier spelar roll vid val av kaffe i köpprocessen?

    M1-uppsats, Institutionen för teknik och samhälle

    Författare :Malin Söderberg; Valentina Mancu; Alexander Holm; [2013]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Det råder tuff konkurrens bland företagen för att få konsumenterna att välja just deras produkter. Det handlar om att profilera sig och skapa ett attraktivt utbud som ska återspegla företagets roll på marknaden. LÄS MER

  4. 4. Ungdomlig ålderdom : hur modeföretag marknadsför sig bättre hos äldre kvinnor

    Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Textilhögskolan

    Författare :Ann-Christine Andersson; [2009]
    Nyckelord :older women; competitive advantage; fashion industry; differentiation; older women buying behavior; modebranschen; konkurrensfördelar; äldre kvinnors köpbeteende;

    Sammanfattning : When the competition is getting stronger and companies must work harder to find new markets, new products and create new needs to reach growth, it appears strange that they overlook an obvious target segment right in front of their eyes. For some years ago, marketers of fashion brands feared that older women would wear their clothes, because it gave bad promotion for the young economically viable target group. LÄS MER

  5. 5. Marknadskommunikation mot en bred målgrupp : En studie av Gina Tricot

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Textilhögskolan

    Författare :Josephine Vikström; Anna Johansson; [2008]
    Nyckelord :marketing communication; marketing; customer value; target group; age group; marknadskommunikation; marknadsföring; kundvärde; målgrupp; åldersgrupp;

    Sammanfattning : The companies of today compete about the consumers’ attention. In a society where the speed is increasing and the trends are constantly changing the marketing of today will soon be obsolete. This is something that is clearer in the fashion business where the consumers always are looking for news at lower costs. LÄS MER