Sökning: "online placement"
Visar resultat 1 - 5 av 45 uppsatser innehållade orden online placement.
1. Produktplacering och omvänd produktplacering som marknadsföringsverktyg för Tv-spel
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : Detta arbete har undersökt vad Tv-spelare online tycker om omvänd produktplacering (ReverseProduct Placement, RPP) jämfört med vanlig produktplacering. RPP innebär att föra överfiktiva varumärken från filmer, Tv-serier och annan media till verkligheten och sälja verkligamotsvarigheter av produkterna. LÄS MER
2. Brukarens förväntningar på knapporientering och dimringsfunktionen hos styrningspanel med fyra knappar
Kandidat-uppsats, Jönköping University/JTH, Byggnadsteknik och belysningsvetenskapSammanfattning : Introduction – Digital systems for lighting control are becoming increasingly common. One way to manually control these systems is through control panels with buttons. These panels can vary in both appearance (layout) and function (user interaction). LÄS MER
3. From Double-Taps to Deep Divides? : Understanding the Relationship between Political Engagement on TikTok and Perceived Polarization
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Statsvetenskapliga institutionenSammanfattning : This paper aims to investigate the relationship between political engagement on TikTok and the perceived levels of polarization among first-time voters in Sweden. Since there are many ways to engage with political content on TikTok, a distinction has been made between passive engagement and active engagement with political content on TikTok. LÄS MER
4. Generation Z users' attitudes towards online video advertising : Youtube video platform
Kandidat-uppsats, Jönköping University/JTH, Avdelningen för datateknik och informatikSammanfattning : Generation Z has been in a high-pressure environment for a long time, whether studying or working, and everyone is in a fast-paced attitude of life. The online world, especially video software, is very popular among the Generation Z crowd because these video software can provide fast, convenient, and decompressed content. LÄS MER
5. Eye movement during available Eye Contact, Skewed Visuality and Time Delay in Video Conversation
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för psykologiSammanfattning : Online conversations via video have nowadays partially replaced face to face contact, and there are some challenges that occur in video conversations, e.g., time delay and the placement of the camera which leads to eliminating the possibility for direct eye contact, and time delay. LÄS MER