Sökning: "online placement"

Visar resultat 1 - 5 av 45 uppsatser innehållade orden online placement.

  1. 1. Produktplacering och omvänd produktplacering som marknadsföringsverktyg för Tv-spel

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Ludvig Stridsberg; [2023]
    Nyckelord :Reverse product placement; Product placement; Video games; Marketing; Survey; Online; Omvänd produktplacering; Produktplacering; Tv-spel; Marknadsföring; Enkät; Online;

    Sammanfattning : Detta arbete har undersökt vad Tv-spelare online tycker om omvänd produktplacering (ReverseProduct Placement, RPP) jämfört med vanlig produktplacering. RPP innebär att föra överfiktiva varumärken från filmer, Tv-serier och annan media till verkligheten och sälja verkligamotsvarigheter av produkterna. LÄS MER

  2. 2. Brukarens förväntningar på knapporientering och dimringsfunktionen hos styrningspanel med fyra knappar

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/JTH, Byggnadsteknik och belysningsvetenskap

    Författare :Simon Ebner; Leon Piotrowski; [2023]
    Nyckelord :Lighting; Lighting control; Building systems; Button panel; Control panel.; Belysning; Belysningsstyrning; Byggnadssystem; Knappanel; Styrpanel;

    Sammanfattning : Introduction – Digital systems for lighting control are becoming increasingly common. One way to manually control these systems is through control panels with buttons. These panels can vary in both appearance (layout) and function (user interaction). LÄS MER

  3. 3. From Double-Taps to Deep Divides? : Understanding the Relationship between Political Engagement  on TikTok and Perceived Polarization

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Statsvetenskapliga institutionen

    Författare :Julia Puhony; [2023]
    Nyckelord :perceived polarization; first-time voters; TikTok; political engagement; social media; survey data.;

    Sammanfattning : This paper aims to investigate the relationship between political engagement on TikTok and the perceived levels of polarization among first-time voters in Sweden. Since there are many ways to engage with political content on TikTok, a distinction has been made between passive engagement and active engagement with political content on TikTok. LÄS MER

  4. 4. Generation Z users' attitudes towards online video advertising : Youtube video platform

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/JTH, Avdelningen för datateknik och informatik

    Författare :Shichen Ji; Shiyi Feng; Mingshun Xie; [2022]
    Nyckelord :Informatics; User experience; Online video advertising; Generation Z; YouTube; Customer Perceived Value;

    Sammanfattning : Generation Z has been in a high-pressure environment for a long time, whether studying or working, and everyone is in a fast-paced attitude of life. The online world, especially video software, is very popular among the Generation Z crowd because these video software can provide fast, convenient, and decompressed content. LÄS MER

  5. 5. Eye movement during available Eye Contact, Skewed Visuality and Time Delay in Video Conversation

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för psykologi

    Författare :Foteini Gkivizini; [2022]
    Nyckelord :online video call; eye movement; eye tracking; eye contact; online synchronous communication; social breathing; videosamtal online; ögonrörelser; ögonspårning; ögonkontakt; synkron kommunikation online; social andning;

    Sammanfattning : Online conversations via video have nowadays partially replaced face to face contact, and there are some challenges that occur in video conversations, e.g., time delay and the placement of the camera which leads to eliminating the possibility for direct eye contact, and time delay. LÄS MER