Sökning: "oral interaction"
Visar resultat 6 - 10 av 107 uppsatser innehållade orden oral interaction.
6. Nyanlända ungdomars språkutveckling och lärande i muntlig interaktion : En kvalitativ studie av interaktionen mellan svenska som andraspråkselever och lärare på språkintroduktionsprogrammet
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för svenska språket (SV)Sammanfattning : Kunskapen om undervisning för nyanlända ungdomar är viktig inför mitt kommande arbete som lärare. Därför var studiens syfte att undersöka muntlig interaktion i undervisning i svenska som andraspråk (sva) på språkintroduktionsprogrammet (SI). LÄS MER
7. EFL Textbooks and Workbooks in Swedish Middle School : Teachers Attitudes toward EFL Learning Materials Advantages and Disadvantages in Relation to Oral Skills and Social Interaction
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Gävle/EngelskaSammanfattning : The aim of this study is to examine the use of EFL learning materials, such as pre-constructed textbooks, workbooks and teachers guides, in a small group of teachers. The study set out to investigate how and in that case, why the teachers use the material and in addition their attitudes towards the materials advantages and disadvantages. LÄS MER
8. The Effects of Different Assessment Methods on EFL-Students’ Speaking Performance. A Literature Review
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Göteborgs universitet / LärarutbildningsnämndenSammanfattning : Nowadays, it can be argued that it is becoming increasingly more important to be proficient in speaking the English language due to globalization. Examining teaching and assessment of oral proficiency is therefore important for establishing how EFL-learners’ speaking skills are most effectively taught and assessed. LÄS MER
9. Assessment of oral proficiency in the EFL classroom : Four teachers’ perceptions of the English Syllabus
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för språk (SPR)Sammanfattning : Previous research shows that English teachers in Sweden struggle with the assessment of oral proficiency. The reasons for this are several but most of them have occurred in the gap between the intended and perceived curriculum. LÄS MER
10. "När vi fick bygga ett vattentorn själva, förstod jag hur det fungerade" : Elevers förståelse för tekniska system stärks genom praktiskt arbete i grupp.
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Karlstads universitetSammanfattning : According to The Swedish Schools Inspectorate’s (2014) quality review, technology subject is all too often characterized by practical work that does not illustrate the theory. In this study, the theory is used to describe the practical work in technology teaching. LÄS MER