Sökning: "partner försäljning"
Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden partner försäljning.
1. Den innovativa säljprocessen för att sprida innovativa produkter : En experimentell studie på Swedish Construction Sales AB
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för innovation, design och teknikSammanfattning : This study is based on Partner X's challenges in launching an innovative replacement for rebar on the Swedish market. Swedish Construction Sales AB is working to introduce the product and the study aims to help Swedish Construction Sales AB develop an effective sales process to spread this innovation. LÄS MER
2. En kvalitativ studie av aspekter som formar konsumentbeteende i samband med tillfälliga influencer-kollektioner
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : Bakgrund: Marknadsföring är i en ständigt föränderlig kontext. Influencer marketing är idag en effektiv strategi, där företag samarbetar med influencers för att marknadsföra sina produkter och bygga förtroende hos följare. Användning av begränsade produkter som framgångsrik influencer marketing betonas. LÄS MER
3. Using Machine Learning to Connect Brands with Influencers
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronikSammanfattning : With the increase of social media users, marketing through social media channels is becoming more and more important for large and small businesses around the globe. This form of marketing can be done in different ways. LÄS MER
4. Optimization of selecting codeshare flights in aviation
Master-uppsats, KTH/Optimeringslära och systemteoriSammanfattning : Airlines are constantly on a look out for partnerships that could facilitate an increase in revenue without having to invest as much. Codesharing is one such solution, where a marketing carrier sells the tickets on another carrier’s flight as its own with its flight number. LÄS MER
5. Partnerstrukturens påverkan på försäljningen av Non-Audit Services : En explorativ studie om hur Big Four-byråernas partnerstruktur påverkar försäljningen av NAS till bolag noterade på Stockholmsbörsen
Magister-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : IntroduktionRevisionsbranschen anses ha utvecklats från att tidigare ha fokuserat på professionella principer och bedömningar, till att idag fokusera mer på kommersiella intressen. Hög NAS-försäljning har antytts utgöra en utmärkande faktor gällande avancemanget till partnerskapet. LÄS MER