Sökning: "perceived usefulness"

Visar resultat 16 - 20 av 254 uppsatser innehållade orden perceived usefulness.

  1. 16. The E-Commerce of Tomorrow: An Experimental Study of How User-Generated Content can be integrated into a Retailer's Website for Fashion Merchandise Display

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Hannah Gustafsson; Klara Überall Jönsson; [2023]
    Nyckelord :User-Generated Content UGC ; Visual Merchandising; Technology Acceptance Model TAM ; Fashion E-commerce; Consumer Perceptions;

    Sammanfattning : An increasing number of individuals are turning to User-Generated Content (UGC) to learn about various products and services. Prior customers' experiences and opinions significantly impact potential buyers' decision-making during the customer journey. LÄS MER

  2. 17. Acceptans av text-till-bild genererat material i ett kommersiellt sammanhang : En studie om perspektiv på användande och bilder genererade med DALL·E 2

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Informationssystem

    Författare :Niklas Fredstam; Lukas von Rosen; [2023]
    Nyckelord :Artificial intelligence; Technology acceptance model; text-to-image generator; DALL-E 2; OPEN-AI; focus group;

    Sammanfattning : Tools using artificial intelligence are being developed at a rapid pace. One of these tools is the text-to-image generator DALL·E 2 which has been developed by OPEN-AI and is meant to generate images solely through text input. LÄS MER

  3. 18. A sales person’s perspective : The perceived usefulness of digital solutions in B2B- selling

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Mary-Ann Eriksson; Erik Rosqvist; [2023]
    Nyckelord :B2B-selling; perceived usefulness; usage of digital solutions; user acceptance;

    Sammanfattning : The purpose of this paper is to enhance our understanding of how salespeople in B2B organizations perceive the usefulness of digital solutions in their work. The use of digital solutions continues to increase in business-to-business (B2B)-selling. LÄS MER

  4. 19. F-3 elevers uppfattning av matematik

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Institutionen för naturvetenskap, matematik och samhälle (NMS)

    Författare :Åse Rading-Stanford; [2023]
    Nyckelord :children’s mathematics; children’s perception of mathematics; ethnomathematics; mathematics; mathematics perception; perception of mathematics; phenomenography;

    Sammanfattning : The purpose of this study is to gain increased knowledge of Year K-3 students’ perception of mathematics. The study aims to provide a deeper understanding of how Year K-3 students perceive mathematics in terms of what it is, what it can be used for and who they perceive use mathematics. LÄS MER

  5. 20. Skilja mellan mänskligt och artificiellt skrivna texter : Experimentell undersökning av universitetslärares bedömningsförmåga samt självskattning gentemot verktyget ChatGPT

    Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för hälsa, lärande och teknik

    Författare :Angus Bakke; Sebastian Ohlson; [2023]
    Nyckelord :ChatGPT; UTAUT; University teachers; Students; Acceptance; ChatGPT; UTAUT; Universitetslärare; Studenter; Acceptans;

    Sammanfattning : Idag finns möjligheten att skriva texter med chatbots som är en form av artificiell intelligens. En av de framträdande chatbotarna är ChatGPT som exempelvis kan generera text. På universitetet förekommer det examinationsuppgifter där studenter skriver texter. LÄS MER