Sökning: "personalised offers"

Hittade 4 uppsatser innehållade orden personalised offers.

  1. 1. Personalisation and Performed Authenticity in Political Content on TikTok: A Multimodal Critical Discourse Analysis of Liberal Alliance's Campaign in the 2022 Danish General Election

    Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Caroline Werenberg; [2023]
    Nyckelord :Political personalisation; personalisation of politics; mediatisation; mediatisation of politics; political communication; liberal alliance; Social Sciences;

    Sammanfattning : This research analyses the presence of political personalisation and its role in establishing performed authenticity in political content on TikTok. Despite TikTok being a platform created for entertainment purposes, TikTok has come to play a significant role in political discourse and engagement with politicians Employing a qualitative approach to Multimodal Critical Discourse Analysis, this research has sought to analyse how the Danish political party Liberal Alliance and their party leader, Alex Vanopslagh, used political personalisation to establish performed authenticity during the Danish general election of 2022. LÄS MER

  2. 2. Personaliserade erbjudanden inom marknadsföring : En kvalitativ studie angående konsumenternas upplevda respons av personaliserade erbjudanden från företag med avseende på förtroende, kontroll och transparens

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagande

    Författare :Viktor Kaskamo Andersson; [2021]
    Nyckelord :Personalised marketing; personalised offers; privacy; personal information; trust; control; transparency; consumer behaviour; Individanpassad marknadsföring; personaliserade erbjudanden; personlig integritet; personlig information; förtroende; kontroll; transparens; konsumentbeteende;

    Sammanfattning : Nyligen har forskning inom marknadsföring fokuserat på konsumenternas köpbeteende och köpmönster, vilket har haft stor inverkan genom digitaliseringen i samhället och runt om i världen. Allt fler vetenskapliga studier forskar om konsumenternas personliga integritet och hur den kan påverkas av personliga erbjudanden från företag, till exempel genom marknadsföringsmetoden 'Retargeting'. LÄS MER

  3. 3. Student awareness, perceptions and values in relation to their university data

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för datavetenskap och medieteknik (DM)

    Författare :Johanna Velander; [2020]
    Nyckelord :learning analytics; higher education; student attitudes; learning management systems;

    Sammanfattning : Learning Analytics (LA) tools analyse data from Learning Management Systems (LMS) and are being increasingly adopted by Higher Education Institutions (HEI). Analysed LMS data can offer helpful insights into student academic performance and allow predictions based on various metrics to be made, it can also help provide personalised feedback and learning experiences/trajectories for students. LÄS MER

  4. 4. Exploring Choices : a case study of color-customised lipstick choices

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Vincent Giardina; [2020]
    Nyckelord :design probes; explorative design; self-expression; make up;

    Sammanfattning : Product personalization is rising and with it, new choice architectures are required. It offers a new medium for identity expression, especially in the make-up case. Regarding the interactions involved, the research and industry explored the efficient choice. LÄS MER