Sökning: "picture ads"

Visar resultat 1 - 5 av 21 uppsatser innehållade orden picture ads.

  1. 1. ”SÅ SNYGGT SOM MÖJLIGT UTAN ATT DET SYNS ATT MAN HAR FÖRSÖKT” En kvalitativ studie om unga vuxnas upplevelser av självpresentation på dejtingappar

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikation

    Författare :Cornelia Ebefors; Fredrika Lindner; [2023-10-03]
    Nyckelord :Självpresentation; dejtingapp; Tinder; Hinge; autenticitet; intrycksstyrning; signaler; motiv;

    Sammanfattning : Executive summary People publicly announcing their search for love is hardly a new phenomenon. Contact ads have existed in newspapers since the 17th century and the concept is still current, albeit now in the re mediated form of dating apps. LÄS MER

  2. 2. Folkbibliotekarien - en renässansbyråkrat? : En innehållsanalys av kompetenskrav på svenska folkbibliotek utifrån ett chefsperspektiv

    Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och IT

    Författare :Sara Berglund; Samuel Bjelkenäs; [2023]
    Nyckelord :Kompetenser; Personliga egenskaper; Platsannonser; Bibliotekschefer; Innehållsanalys; Folkbibliotek;

    Sammanfattning : The work at Swedish public libraries today is multifaceted and covers many conceivable areas. As a librarian, you are expected to take on many different roles. To look for a job is a complicated process which is not facilitated by the complex picture and difficulty in defining the professional role of a librarian. LÄS MER

  3. 3. Influence of social media advertising on consumer behavior : A quantitative study in Germany and Sweden

    Master-uppsats, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Jascha Marschall; [2022]
    Nyckelord :social media; socially responsible consumption behavior; self -confidence; impulsiveness; interpersonal influence; group influence; sustainability; consumer behavior; Elaboration Likelihood Model; Value-Belief-Norm theory model;

    Sammanfattning : Social media sites and platforms have been on the rise for the last decade. Especially sincethe start of the still on-going Covid-19 pandemic it reached an all time high. Over half of theworld’s population is using social media. Everyone knows Facebook, Instagram, YouTube,TikTok, Snapchat, and many more. LÄS MER

  4. 4. Up next: Recommended for you by YouTube : A case study analysis on the implications of YouTube’s advertising-based business model on the US 2016 presidential elections.

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Anne-Lotte Hoekstra; [2020]
    Nyckelord :persuasive technology; social media theory; advertisement-based business model; game theory; sensationalism.; övertygande teknik; teori för sociala medier; annonsbaserad affärsmodell; spelteori; sensationalism;

    Sammanfattning : The information technology revolution has completely changed the world economy. This industry that has revolutionized many aspects of social life, created an incredible amount of jobs, and generated an enormous amount of wealth, has been growing exponentially fast since the beginning of this century. LÄS MER

  5. 5. The ADS-B protocol and its'weaknesses : Exploring potential attack vectors

    Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Andreas Sjödin; Marcus Gruneau; [2020]
    Nyckelord :ADS-B; Air Safety; Hacking; OSSTMM3; Pentesting; ; ADS-B; Flygsäkerhet; Hacking; OSSTMM3; Pentesting; ;

    Sammanfattning : ADS-B är ett protokoll som används över hela världen för att piloter och flygledning ska få en bättre bild över trafiksituationen i luften.Tidigare studier har uppmärksammat att säkerheten kring protokollet är bristfällig eftersom det saknas kryptering. LÄS MER