Sökning: "play behaviour"

Visar resultat 1 - 5 av 381 uppsatser innehållade orden play behaviour.

  1. 1. Konsumentbeteende : Varför väljer svenska konsumenter plagierade lyxvaror istället för äkta

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Ozzy Babaeva; Simon Engström Ahlsson; [2024]
    Nyckelord :Counterfeit products; Plagiarized products; Luxury product; Luxury Goods; Plagiat produkter; Förfalskade produkter; Lyxvaror; Lyxvara produkter;

    Sammanfattning : Denna studie utforskar faktorer som påverkar Svenska konsumenters beslutsfattande vid konsumtion av plagiatprodukter. Förfalskade produkter är imitationer av populära märken som erbjuds till betydligt lägre priser än originalprodukterna. LÄS MER

  2. 2. Planning neighbourhoods for local living. New Urbanism ideas in practice

    Master-uppsats, Göteborgs universitet / Institutionen för ekonomi och samhälle

    Författare :Vejuna Zalalyte; [2023-11-20]
    Nyckelord :neighbourhood; urban planning; density; mixed-use; walkability; access to services; local living; travel behaviour; behaviourism; New Urbanism;

    Sammanfattning : This thesis explores the effect of New Urbanist planning theory on facilitating sustainable local living behaviours in inner city neighbourhoods. Drawing on the empirical evidence of two New Urbanist neighbourhoods in Lithuania and Sweden, the residents’ everyday lived experiences of the key guiding New Urbanist principles of density, mixed land use and walkability are explored. LÄS MER

  3. 3. Unravelling the Motivations and Patterns of Newsletter Readers in Metropolitan Europe

    Magister-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)

    Författare :Andrea Enrici; Sean Boyle; [2023]
    Nyckelord :newsletter; news; digital journalism; uses and gratification theory;

    Sammanfattning : The rise of email newsletters as a popular means of engaging audiences has transformed the landscape of journalism and news dissemination. Marketers and news organisations alike have recognised the potential of newsletters as an effective way to reach and engage with their audiences. LÄS MER

  4. 4. Brand Loyalty in the Context of Digital Food Retail : Understanding customer behaviour of meal kit delivery services towards brand loyalty: a focus on HelloFresh

    Magister-uppsats,

    Författare :Yiming Yuan; Ziying Lai; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Abstract Background: Despite an increase in popularity, the meal kit delivery service is facing the challenge of high cancellations and difficulty with customer retention. As it is a comparatively novel concept in the context of digital food retail, more scholarly research should be conducted. LÄS MER

  5. 5. Strategier för att möta elevers matematikångest : En studie om hur lärare identifierar, förebygger, och lindrar elevers matematikångest

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Linköpings universitet/Analys och didaktik; Linköpings universitet/Tekniska fakulteten

    Författare :Johan Laag; [2023]
    Nyckelord :Matematikångest; strategier; matematik; högstadiet; lärare;

    Sammanfattning : Matematikångest är relaterad till matematiksvårigheter och att elever misslyckas i ämnet matematik. Lärare har en betydande roll i sammanhanget för att hjälpa och stötta eleverna som lider av matematikångest. LÄS MER