Sökning: "pong"

Visar resultat 16 - 20 av 25 uppsatser innehållade ordet pong.

  1. 16. Omnidirectional pong playing robot : Pong playing robot using kiwi drive and a PID controller

    Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Filip Björklund; Christopher Strand; [2019]
    Nyckelord :Mechatronics; Omnidirectional; Kiwi drive; Image recognition; Control theory; Mekatronik; Bildigenk¨anning; Flerdimensionell robot; Reglerteknik;

    Sammanfattning : This project goal was to determine the flexibility of an omnidirectional robot with a physical implementation of the video game pong. A robot was created to follow and catch a ball and could play against a human player. LÄS MER

  2. 17. Out of Place : Resistance, Creativity and Play in Visual Studies Lessons

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Konstfack/IBIS - Institutionen för bild- och slöjdpedagogik

    Författare :Mostyn de Beer; [2018]
    Nyckelord :play; imagination; resistance; digital; media; documentation; queer; hybrid; liminal; transgression; transformation; creativity; passing; power; game; gamification;

    Sammanfattning : Both the Visual Studies classroom, and the subject of Visual Studies itself, may open possibilities for solving problems in creative, challenging ways, that in other contexts might be regarded as disruptive. My study deals with transgressive behaviour in Visual Studies lessons, and how such behaviour is understood and received by teachers. LÄS MER

  3. 18. Effekter av spelifiering : På lärplattformen PING PONG

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och IT

    Författare :Sankhero Odisho; Kevin Rylander Nordberg; [2017]
    Nyckelord :gamification; learning management system; PING PONG; education; experience; positive emotions; increased motivation; boosted self-esteem; increased community; negative emotions; stress; performance anxiety; spelifiering; lärplattform; PING PONG; utbildning; upplevelse; positiva känslor; ökad motivation; förbättrat självförtroende; ökad gemenskap; negativa känslor; stress; prestationsångest;

    Sammanfattning : Spelifiering definieras som användningen av speldesignelement inom icke-spelsammanhang. Detta är ett koncept vars popularitet har ökat och fortsätter att öka. På senare år har spelifiering tillämpats inom utbildning men även andra områden som: marknadsföring, politik och interaktiva system. LÄS MER

  4. 19. In Search of a Room of Their Own

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/Arkitektur

    Författare :Elsa Jannborg; [2015]
    Nyckelord :Fittja; Youth Centre; Girls Night; participant observation; fiction; Virginia Woolf; Marcel Proust; Girls; Women;

    Sammanfattning : This diploma thesis in architecture is a book composed of a combination of embedded anthropological documentation and creative fiction, written with help from Virginia Woolf and Marcel Proust. It is a story built up, fragment by fragment, that describesregular visits to the Girls Night events at a Youth Centre in Fittja, in Northern Botkyrka, south of Stockholm, where the author went to meet and spend time with a group of local girls on Thursday evenings in the Spring of 2015. LÄS MER

  5. 20. Sexturism i Thailand : En undersökning av fördomar och synen på sexturism

    Kandidat-uppsats, Sektionen för humaniora (HUM)

    Författare :Andréas Åkesson; Hans Filip Falk; [2013]
    Nyckelord :Thailand; sexturism; sex; fördomar; prostitution; hållbar turismutveckling; pattaya; pat pong; patong; soi cowboy; nana plaza; sexarbete; sexköp och xenofobi; kolonialism; barnprostitution; media; sexköp;

    Sammanfattning : This thesis presents a research of Swedes view on sex tourism in Thailand. This research is showing how Swedes sees sex tourism in Thailand and what kind of thoughts they have about it. This research also shows the Swedish view on sex tourism in Thailand and how it differs from the view of the Swedish media and their opinion about the subject. LÄS MER