Sökning: "pop-up stores"
Visar resultat 1 - 5 av 22 uppsatser innehållade orden pop-up stores.
1. Klädproduktion av gamla textilier i fysisk butik
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Detta arbete undersöker hur cirkulär ekonomi kan implementeras in i klädindustrin med fokus på stickade och virkade textilier. Detta genom att studera hur direkt återproduktion av kläder i konsumentbutik skulle se ut, med att ta inspiration från ett redan befintligt koncept. LÄS MER
2. Hur samspelar faktorer när cookies nekas?
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och ITSammanfattning : “Vi använder cookies för att förbättra webbplatsen och din användarupplevelse”, är troligtvis en mening som många känner igen. Idag är det svårt att använda internet utan att stöta på små pop-up-meddelanden som vill ha ditt samtycke kring datainsamling, så kallade cookies. LÄS MER
3. How Short-term Leasing Can Mitigate Vacancies in Retail Stores : Implementing Short-term Leasing in the Retail Industry
Kandidat-uppsats, KTH/Fastigheter och byggandeSammanfattning : Retail is changing. E-commerce is increasing its percentage of total sales while physical storesare closing. This affects how real estate companies work with retail spaces to minimizevacancies, and short-term leasing, also called pop-up stores, is one way to do so. Pop-ups haveexisted in different forms for a very long time. LÄS MER
4. What is the role of pop-up stores in a multichannel environment?
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Title: What is the role of pop-up stores in a multichannel environment? A study on understanding how pop-up stores affect the experience that customers receive and the relationship they share with retail brands. Supervisor: Ulf Elg Examiner: Ulf Johansson Thesis purpose: The present study aims to investigate the role of the pop-up stores of retailers on the customer experience in a multichannel environment and how this addition can affect the existing relationships between the customers and the retail brands who operate this type of retail stores. LÄS MER
5. Customer engagement in second-hand fashion marketplaces after the pandemic
Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Background : Further to the environmental and ethical issues within the sector of fashion, consumers are now shifting toward more responsible and different business models as second hand selling. According to Boston Consulting Group , the second-hand clothes market is a growing sector which currently weighs around thirty and forty billion dollars, so 2% of the total sales of the fashion and luxury industry (Deslandes, 2020). LÄS MER