Sökning: "presentreklam"
Hittade 2 uppsatser innehållade ordet presentreklam.
1. Företagsidentitet & image - Valet av present- och profilreklam
Kandidat-uppsats, Institutionen för teknik och samhälleSammanfattning : Syfte: Huvudsyftet med denna studie är att få en förståelse för vilken roll ett företags identitet och image har för valet av profilreklam. Metod: Studien är baserad på en kvalitativ undersökning där en fallstudie har gjorts av två stycken företag/organisationer som är köpare av profilreklam samt deras profilföretag. LÄS MER
2. Relationer genom presentreklam & trycksaker : En undersökning av företagskunders köpbeteende av presentreklam & trycksaker samt deras leverantörsrelationer
Kandidat-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutvecklingSammanfattning : SAMMANFATTNING Datum 4 juni 2010. Kurs Kandidatuppsats i Företagsekonomi, FÖA300; 15hp. Författare Heidi Ravander & Daniel Stenbäck. Handledare Carl G. LÄS MER
Resultatsidor:
1