Sökning: "producentföretag"
Hittade 4 uppsatser innehållade ordet producentföretag.
1. Kartläggning av företagens användning av de 3R:en
M1-uppsats,Sammanfattning : Purpose: To map the companies’ use of the specific 3R’s (reuse, remanufacture and recycle) as well as gain an understanding of the cooperation opportunities between manufacturing organizations and companies that work with the 3R’s: 1) What factors play a role in the companies’ use of the specific 3R’s? 2) Which cooperation opportunities do the companies’ see from a sustainability perspective? Method: The study was based on a multiple case design which consisted interviews. The interviews were based on companies that manufacture and develop electronic and electrical equipment (EEE) and companies who are engaged in taking care of the used EEE. LÄS MER
2. Där kundskap är makt : En studie i hur kundens makt i sociala medier påverkar branding för livsmedelsföretag
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Syfte och forskningsfråga Syftet med studien är att undersöka hur det maktskifte från institution till individ som uppstått av sociala medier förändrat förutsättningarna för branding av livsmedelsproducerande företag. Vidare är det vår avsikt att tydliggöra på vilka sätt förutsättningarna i sociala medier kan hanteras i ett imageförstärkande syfte. LÄS MER
3. KAN SOLEN KYLA LÖKAR? : En studie av soldrivet kylsystem i Nashik, Indien
Master-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Sammanfattning Mer än en fjärdedel av Indiens befolkning motsvarande 311 miljoner människor saknar elanslutning. Det allra flesta av dem bor i fattigar landsbygden. Indien är även en av dem största producenterna av lök i världen där staten Maharashtra står för 30 % och distriktet Nashik för 60 %. LÄS MER
4. Organizational models in U.S. agricultural cooperatives
L3-uppsats, SLU/Dept. of EconomicsSammanfattning : Agricultural cooperatives play an important role all over the world. They have substantial assets, large turnovers and extensive market shares, especially in Europe and North America. North American agriculture cooperatives face strong competition, partly from many large and efficient manufacturers, but also since customers gets larger and fewer. LÄS MER