Sökning: "profil marknad"
Visar resultat 1 - 5 av 24 uppsatser innehållade orden profil marknad.
1. Proof of Concept for Automating Personal Settings in Construction Machines with a Mobile Application : An Observational Study on Transferring Data at Volvo
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : In today’s market, digitization and automation are crucial for the survival of most companies due to the high level of software already present. The need to adapt to the demands of the day, forces a big mechanical company to perform a paradigm shift towards becoming a software producing company as well. LÄS MER
2. A qualitative study of hallway furniture design
Master-uppsats, Lunds universitet/InnovationSammanfattning : Detta examensarbete genomfördes i samarbete med AFRY och deras kund Homezan som specialiserar sig på design av möbler producerade i naturmaterial. Bakgrunden till arbetet myntades genom företagets önskan att utöka deras produktsortiment med hallmöbler. LÄS MER
3. Possibilities of three Swedish wild grown macroalgae : a study of three wild grown macroalgae in Swedish water,Saccharina latissima, Ulva lactuca and Palmaria palmata, andthe potential of uses in aspect of nutrition
Kandidat-uppsats, SLU/Department of Molecular SciencesSammanfattning : Macroalgae are an important energy source in several parts of the world and the popularity of algae has increased because of the specific properties. Due to the good gelling properties of macroalgae, algae derived products such as alginates can be used as additives commonly used as stabilizers in several food items. LÄS MER
4. "Har ni stoppat kakor i ölet, är ni helt dumma i huvudet?"
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för kultur och samhälle (KS)Sammanfattning : Syftet med denna studie var att undersöka hur hantverksbryggerier i Göteborg arbetar med sin externa strategiska kommunikation genom sina nätverk, på sociala medier, med sin grafiska profil samt genom försäljning och distribution. Valet av teman gjordes för att få en helhetsbild av bryggeriernas verksamhet. LÄS MER
5. Att förändra utan att förstöra : En intervjuundersökning om hur externa byråer arbetar med rebranding
Kandidat-uppsats, Högskolan Väst/Avd för medier och designSammanfattning : Companies are required to have the ability to be attractive because of today's intense market. They have to constantly make sure that their visual elements and graphic profile are related to the current market conditions. LÄS MER