Sökning: "questionnaire servqual"

Visar resultat 1 - 5 av 16 uppsatser innehållade orden questionnaire servqual.

  1. 1. Service quality in telemedicine : A service evaluation of Europe's largest digital healthcare provider

    Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Författare :Joseph Harb; [2023]
    Nyckelord :Service quality; Consumer satisfaction; Telemedicine; KRY; SERVQUAL;

    Sammanfattning : Purpose - This thesis strives to conduct a service quality evaluation of the telemedicine provider KRY to find out what factors in telemedicine service are influencing the performance the most. The research uses KRY as a reference point to find the factors in said service provider but also to help the entire industry of digital healthcare. LÄS MER

  2. 2. Service Quality effect on Customer Satisfaction and Word of Mouth

    Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Författare :Gustav Andersson; Carl Ingemarsson; [2022]
    Nyckelord :Service quality; Customer satisfaction; Word of Mouth; SERVQUAL; Disconfirmation theory; Grocery retail industry; Tjänstekvalitet; Kundnöjdhet; Word of Mouth; SERVQUAL; Disconfirmation theory; dagligvaruhandel;

    Sammanfattning : This study has investigated the effect of service quality on customer satisfaction and Word of Mouth in the grocery retail industry. The purpose of the study was to measure the dimensions of service quality and see its effect on customer satisfaction and Word of Mouth. LÄS MER

  3. 3. En GAP-analys av den svenska pensionsrådgivningen : underskattar pensionsrådgivande företag betydelsen av svenska lantbruksföretagares förväntningar

    Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of People and Society

    Författare :Björn Beckman; Henning Ekselius; [2019]
    Nyckelord :tjänstekvalité; service; SERVQUAL; GAP-modell; pension; retirement;

    Sammanfattning : Något som diskuteras ofta i den svenska lantbruksbranschen är den dåliga lönsamheten. Det är också det som många lantbrukare säger är orsaken till att de inte kan pensionsspara, och därmed inte kan förbereda sig för ett liv som pensionär på bästa sätt. LÄS MER

  4. 4. Service Quality in Accounting Firms: its Effect on Client Satisfaction and Loyalty : A quantitative study based on the Swedish listed companies

    Master-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Mohammed Ahmed; [2018]
    Nyckelord :Quality of service; SERVQUAL; SERVPERF; customer loyalty; customer satisfaction; Accounting firms; Nasdaq Stockholm OMX.;

    Sammanfattning : Abstract Background: The quality of service is considered as an essential component in any service industry. It has been evolved in service marketing and has often been used in other research fields and sectors. LÄS MER

  5. 5. Understanding Customer Value in SAP Enterprise Mobility : An exploratory study to identify value drivers in the German enterprise mobility industry

    Master-uppsats, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Jur van de Graaf; [2014]
    Nyckelord :customer value; business-to-business marketing; enterprise mobility; IT; SERVQUAL; service quality; price;

    Sammanfattning : The goal of this research was to explore what the value drivers are in SAP Enterprise Mobility. On the basis of existing literature a model was created that predicts customer value in this particular industry. LÄS MER