Sökning: "recension"
Visar resultat 6 - 10 av 61 uppsatser innehållade ordet recension.
6. The Need for Accreditation Speed
Master-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för system- och rymdteknikSammanfattning : Security requirements on information systems needs a way to be verified for fulfilment. Accreditation is a tool to measure the level of compliance of the security requirements. Unfortunately, the accreditation process also comes with challenges. LÄS MER
7. Encoding Temporal Healthcare Data for Machine Learning
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : This thesis contains a review of previous work in the fields of encoding sequential healthcare data and predicting graft- versus- host disease, a medical condition, based on patient history using machine learning. A new encoding of such data is proposed for machine learning purposes. LÄS MER
8. Categorization of Customer Reviews Using Natural Language Processing
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Databases of user generated data can quickly become unmanageable. Klarna faced this issue, with a database of around 700,000 customer reviews. Ideally, the database would be cleaned of uninteresting reviews and the remaining reviews categorized. LÄS MER
9. Comparing Text Classification Libraries in Scala and Python : A comparison of precision and recall
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : In today’s internet era, more text than ever is being uploaded online. The text comes in many forms, such as social media posts, business reviews, and many more. For various reasons, there is an interest in analyzing the uploaded text. For instance, an airline business could ask their customers to review the service they have received. LÄS MER
10. Konsten att skapa trovärdighet genom influencer marketing : En kvalitativ studie om hur varumärken nyttjar influencers som ett marknadsföringsverktyg för att skapa trovärdighet i sociala medier.
Kandidat-uppsats, Högskolan i HalmstadSammanfattning : Att företag använder sig av influencers som ett marknadsföringsverktyg på sociala medier blir allt vanligare att se. Precis som det engelska ursprungsordet influence betyder så handlar influencer marketing om att varumärken använder personer med stora nätverk av följare för att påverka andra konsumenter till varumärkeskännedom och köpbeslut. LÄS MER