Sökning: "reklam- och mediabyrå"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden reklam- och mediabyrå.
1. Att förändra utan att förstöra : En intervjuundersökning om hur externa byråer arbetar med rebranding
Kandidat-uppsats, Högskolan Väst/Avd för medier och designSammanfattning : Companies are required to have the ability to be attractive because of today's intense market. They have to constantly make sure that their visual elements and graphic profile are related to the current market conditions. LÄS MER
2. ATT VÄCKA KONSUMENTERS UPPMÄRKSAMHET I ETT REKLAMFYLLT SAMHÄLLE : - Från ett företagsperspektiv
Kandidat-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Abstract Title: To attract costumers attention in a advertisingfilled community - From a company view Authors: Kerstin Ivarson and Diana Kuttner Advisor: Navid Ghannad. Level: Bachelor thesis in Marketing, (15 Swedish credits), Spring 2009 Key words: Media, media noice, communication tool, communication chanel, startling, advertising, advertisingfilled, message Question: How does the message from companies reach out to the customers in a advertisingfilled community? Purpose: To examine how the companies should use marketing to attract attention in a fast developed community and in that way reach the customers. LÄS MER