Sökning: "reklam- och mediabyrå"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden reklam- och mediabyrå.

  1. 1. Att förändra utan att förstöra : En intervjuundersökning om hur externa byråer arbetar med rebranding

    Kandidat-uppsats, Högskolan Väst/Avd för medier och design

    Författare :Aylin Bayar; Tilde Bergman; [2019]
    Nyckelord :Rebranding; advertising- and design agency; visual identity; graphic elements; Rebranding; reklam- och mediabyrå; visuell identitet; grafiska element;

    Sammanfattning : Companies are required to have the ability to be attractive because of today's intense market. They have to constantly make sure that their visual elements and graphic profile are related to the current market conditions. LÄS MER

  2. 2. ATT VÄCKA KONSUMENTERS UPPMÄRKSAMHET I ETT REKLAMFYLLT SAMHÄLLE : -         Från ett företagsperspektiv

    Kandidat-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)

    Författare :Kerstin Ivarson; Diana Kuttner; [2009]
    Nyckelord :Media; mediebrus; kommunikationsverktyg; kommunikationskanal; uppseendeväckande; reklam; reklamfyllt; budskap;

    Sammanfattning : Abstract Title:                                    To attract costumers attention in a advertisingfilled community - From a company view   Authors:                              Kerstin Ivarson and Diana Kuttner   Advisor:                              Navid Ghannad.   Level:                                  Bachelor thesis in Marketing, (15 Swedish credits), Spring 2009   Key words:                          Media, media noice, communication tool, communication chanel, startling, advertising, advertisingfilled, message   Question:                             How does the message from companies reach out to the customers in a advertisingfilled community?   Purpose:                              To examine how the companies should use marketing to attract attention in a fast developed community and in that way reach the customers. LÄS MER