Sökning: "relationship marketing"

Visar resultat 11 - 15 av 1437 uppsatser innehållade orden relationship marketing.

  1. 11. THE IMPACT OF CANCEL CULTURE ON CONSUMERS IN THE FASHION INDUSTRY - An exploratory qualitative study on post-millenials

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Hanna Halilovic; [2023-07-03]
    Nyckelord :Cancel culture; Fashion industry; Influencer marketing; Social media; Identity creation; Brand community; Consumer community; Brand co-creation;

    Sammanfattning : The growth of cancel culture has been rapid within marketing and consumption during recent years. With the emergence of cancel culture, consumers have been enabled to use their voices to hold brands accountable, where social media has made information easily available making consumers constantly informed. LÄS MER

  2. 12. Full Disclosure: Demystifying craftwork and (re-)enchanting craft consumption

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Brett Smith; [2023-07-03]
    Nyckelord :Demystification; Enchantment; Craftwork; Transparency; Music Production; Live Streaming;

    Sammanfattning : This paper elucidates the relationship between demystification and enchantment in craftwork. Compared to mystification, demystification has received little attention in marketing research to understand how brands can foster transparency in a way that captivates and enchants consumers. LÄS MER

  3. 13. SMMAs inverkan på kundlojalitet hos lyxvarumärken : En kvalitativ studie om hur sociala medie marknadsföringsaktiviteter kan bidra till en bättre kundlojalitet hos lyxvarumärken

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Christopher Westlund; [2023]
    Nyckelord :SMMA; Luxury Brand; Customer Loyalty; Customer Response; Brand preference; Premium price; Entertainment; Interaction; Trendiness; Customization; eWOM; Fashion; Marketing; Social Media.; SMMA; Lyxvarumärke; Kundlojalitet; Kundrespons; Varumärkespreferens; Prispåslag; Underhållning; Interaktion; Trendighet; Anpassning; eWOM; Mode; Marknadsföring. Sociala medier.;

    Sammanfattning : Lyxvarumärken har en status att erhålla, som är en utmaning, speciellt i ett samhälle somutvecklas snabbt genom teknologi. Därmed befinner sig lyxvarumärken på en marknad medhög efterfrågan. För att kunna hålla sig väsentlig i dagens samhälle är det viktigt förlyxvarumärken att vara medveten om sina marknadsföringsstrategier. LÄS MER

  4. 14. Affärsrelationer i en digital värld : En kvalitativ studie om konsten att upprätthålla digitala affärsrelationer inom B2B-verksamheter

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Wilma Mattsson; Linnea Leppämäki; [2023]
    Nyckelord :Business Relations; B2B; Digital Tools; Communication; Affärsrelationer; B2B; Digitala Verktyg; Kommunikation;

    Sammanfattning : The purpose of this study was to create an understanding of the importance of digital tools in B2B (Business-to-Business) operations and how the new digital world has changed the attitude of all actors toward digital customer relations. The study is based on theories in relationship marketing, communication, digital tools, and direct and digital marketing. LÄS MER

  5. 15. Sustainability Content on Social Media Marketing with a B2B Perspective : A qualitative multiple case study on sustainability in social media marketing in the global manufacturing industry

    Magister-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Alexander Nordström Käll; Jonas Nyman; [2023]
    Nyckelord :B2B; Social media marketing; Sustainability; Relationship marketing; Trust-commitment;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of this study is to investigate how sustainability can be used in social media marketing to create trust and commitment in B2B relationships with all stakeholders.  Method: Multiple case study with an abductive approach, data collection through nine semi-structured interviews and several sources of secondary data. LÄS MER