Sökning: "relationship satisfaction"
Visar resultat 21 - 25 av 792 uppsatser innehållade orden relationship satisfaction.
21. Quality from the perspective of the internal customer : Internal service experience in a manufacturing industry company
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)Sammanfattning : För att förbättra servicekvaliteten är kartläggning och mätning av kundupplevelse en viktig del av förbättringsarbetet. Detta är mestadels studerat ur den externa kundens perspektiv, och inte lika ofta ur den interna kundens. LÄS MER
22. TECHNOSTRESS IN DIFFERENT WORKING MODES AND ITS EFFECT ON JOB SATISFACTION AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT. : A quantitative study among auditing and accounting professions in Sweden.
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : The purpose of this study is to demonstrate how the phenomenon of technostress is present in the accounting and auditing industry depending on the mode of working and further examine its relationship with job satisfaction and organizational commitment which in this context is valid to measure turnover intentions. A quantitative research approach was used in this research where the primary data was collected through a survey among audit and accounting professionals in Sweden. LÄS MER
23. The influence of Cultural Distances on the relationship between Motivational Practice and Job Satisfaction: A quantitative study comparing Multinational Corporations in Vietnam and Sweden
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : Background: Cultural differences provide challenges for multinational corporations, due to the differences in norms, values, and beliefs accompanying national cultures. Multinational corporations must adapt to the new environment to achieve optimal performance and attain competitive advantages. LÄS MER
24. Ett Högre syfte och attraktiv kvalitet i systematiskt kvalitetsarbete : En fallstudie av en kommunal verksamhet som mottagit en kvalitetsutmärkelse
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)Sammanfattning : Tidigare forskning visar att medarbetarengagemang är viktigt för att nå framgång i kvalitets- och förbättringsarbete. Vikten av ett högre syfte lyfts som en stark drivkraft för att uppnå förändring och resultat. LÄS MER
25. Generating Value From an Applicant Tracking System
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för informatikSammanfattning : The purpose of this study is to gain insight in, and build upon existing research regarding, what can be done to generate user satisfaction and value of using Applicant Tracking Systems (ATS), from both a user and a supplier perspective. An assessment of previous literature illustrates several system success factors, also those specific for Human Resource Information Systems (HRIS), current system utilization issues, and the suppliers’ role in supplier-user relationships. LÄS MER