Sökning: "relevance feedback"
Visar resultat 1 - 5 av 61 uppsatser innehållade orden relevance feedback.
1. What feedback is perceived as useful? : The perceptions of Written Corrective Feedback among Swedish ESL teachers and students in Upper Secondary School
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Stockholms universitet/Engelska institutionenSammanfattning : Corrective feedback (CF) has received plenty of attention in the last decades. Researchers and linguists alike have debated the effectiveness of written corrective feedback (WCF) and it is an area of relevance for the ESL classroom. One aspect of WCF is teachers’ and students’ attitudes towards it. LÄS MER
2. The temporal side of pull request acceptance
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : The contemporary way of contributing to open-source software is through online platforms. GitHub is the most widely used platform for this purpose. On GitHub, users can suggest improvements to projects by opening a pull request (PR), taking on the role of the submitter. LÄS MER
3. ”There is open and honest two-way communication at our company” : En kvantitativ undersökning om vad som kan påverkat Sandvik Manufacturing Solutions resultat på deras medarbetarundersökning.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för humanioraSammanfattning : Denna kvantitativa studie undersöker faktorer som kan ha påverkat resultatet på Sandvik Manufacturing Solutions medarbetarundersökning relaterat till påståendet "There is open and honest two-way communication at our company” och varför. Studien tillämpade en enkät som distribuerades på Sandvik Manufacturing Solutions intranät och via e-post och fanns att tillgå för cirka 1900 medarbetare. LÄS MER
4. Kooperativt lärande och dess inverkan på matematiska prestationer och resonemangsförmåga under grundskolans tidiga år. : En systematisk litteraturöversikt
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Halmstad/Akademin för lärande, humaniora och samhälleSammanfattning : This systematic literature review aimed to investigate what previous research showed regarding cooperative learning methods on students' performance and reasoning skills in mathematics. This is because international surveys such as the Program for International Student Assessment (PISA) and Trends In International Mathematics and Science Study (TIMSS) have shown low results. LÄS MER
5. Employing a comparative evaluation of Heuristic evaluations with end-users and usability experts as evaluators
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : There is scarce research that implement a formal framework when evaluating usability evaluation methods such as heuristicevaluation. This paper aimed to explore and compare the results of a heuristic evaluation performed by end-users and a heuristicevaluation performed by experts. LÄS MER