Sökning: "responsiveness of frontline employees"

Hittade 1 uppsats innehållade orden responsiveness of frontline employees.

  1. 1. Med servitören i handen : Självserviceteknologins influens på kundnöjdhet i restaurangbranschen

    Magister-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Stina Tran; Julia Fuentes; [2017]
    Nyckelord :Restaurant industry; customer satisfaction; self-service technology; technology acceptance; servicescape; service script; decision making; responsiveness of frontline employees; Restaurangbranschen; kundnöjdhet; självserviceteknologi; teknologisk acceptans; servicescape; service script; beslutsfattande; mottagligheten av frontpersonalen;

    Sammanfattning : Syfte - Syftet med studien är att i restaurangbranschen undersöka om service med integrerad självserviceteknologi medför en högre eller lägre kundnöjdhet jämfört med service utan integrerad självserviceteknologi. Hypotes - I restaurangbranschen medför service med integrerad själv-serviceteknologi en högre kundnöjdhet än service utan självserviceteknologi. LÄS MER