Sökning: "retailing innovation"
Visar resultat 1 - 5 av 16 uppsatser innehållade orden retailing innovation.
1. The use of retail self checkout systems and its influence on the experiences of the Swedish shopper
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för datavetenskap och medieteknik (DVMT)Sammanfattning : Traditional retail with personal service is becoming scarce. The personal interaction is replaced with self service alternatives, and the consumer is now seen as a co-service producer. LÄS MER
2. Den digitala bilaffären : en fallstudie om digitalisering bland bilåterförsäljare i Sverige
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : I fordonsbranschen pågår en förändring av den 120-åriga försäljningsmodell som lagt grunden för en bilhandlarstruktur som idag finns etablerad över hela världen. Det finns skarpa indikationer på att fordonsbranschen med fokus på återförsäljarleden har påbörjat en digitalisering som innebär att rollen för de traditionella bilåterförsäljarna står inför en betydande förändring. LÄS MER
3. Augmented Reality in Retail: A customer-centric business implementation framework
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Augmented Reality (AR) implementation in retail is growing significantly over the past few years. But how can retailers implement AR applications successfully? This research aims to contribute to solving this question, by providing a circular customer-centric framework to implement AR applications in the Business-to-Customer (B2C) operations. LÄS MER
4. Developing Digital Value Offerings in the Car Retailing Industry : A Customer-Centric Approach to innovation
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : The car retailing industry is currently undergoing a significant transformation. This transformation is due to the automotive industry switching from producing internal combustion engines vehicles to battery electric vehicles. LÄS MER
5. The key factors in meeting the evolving customer values in Swedish retail, an omni-channel perspective
Master-uppsats, Lunds universitet/InnovationSammanfattning : The retail industry is in an ongoing transformation with new customer behaviors. In an omni-channel environment, multiple channels are integrated and the customer has a more central role within retail. LÄS MER