Sökning: "sammanfattning service management och marknadsföring"
Visar resultat 1 - 5 av 10 uppsatser innehållade orden sammanfattning service management och marknadsföring.
1. Influencers – din tysta röst
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Sammanfattning Titel: Influencer - din tysta röst. Hur influencers påverkar din köpprocess. Universitet och kurs: Service Management Retail vid Campus Helsingborg, Lunds Universitet. KSMK65 VT 2018. LÄS MER
2. Jag kund(e) inte bry mig mindre : En studie om ledningens motivation av frontlinepersonal
Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Sammanfattning: ”Hur ledningen inom bankbranschen arbetar för att motivera sin frontlinepersonal” Datum: 2015-05-28 Nivå: Kandidatuppsats i företagsekonomi, 15 HP Institution: Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik, EST, Mälardalens Högskola Författare: Oliver der Nederlanden 891025 Revand Solaka 881127 Titel: ”Jag kund(e) inte bry mig mindre - En studie om ledningens motivation av frontlinepersonal” Handledare: Angelina Sundström Nyckelord: Motivation, frontlinepersonal, ledarskap, egenmakt (eng. empowerment), kommunikation, utbildning, intern marknadsföring. LÄS MER
3. Grön Marknadsföring i sociala medier - en studie om hur sociala medier används av företag för att marknadsföra grönt
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Sammanfattning Titel: Grön marknadsföring i sociala medier – en studie om hur sociala medier används av företag för att marknadsföra grönt. Kurs: KSKK01 Service Management Författare: Amanda Johansson och Edvin Shoaibi Handledare: Christian Fuentes Nyckelord: Grön marknadsföring, sociala medier, interaktion, relationsmarknadsföring. LÄS MER
4. Motiverade anställda = Nöjda kunder : En handlingsplan för att implementera intern marknadsföring i ett litet tjänsteföretag
Kandidat-uppsats, Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Sammanfattning – ”Motiverade anställda = Nöjda kunder – En handlingsplan för att implementera intern marknadsföring i ett litet tjänsteföretag” Datum 6 juni 2013 Nivå Kandidatuppsats i Företagsekonomi/Marknadsföring, 15 högskolepoäng Institution Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik (EST), Mälardalens Högskola Författare Linda DAVIDSSON, 1989-02-10 och Jenny THYRWIND, 1986-08-22 Titel ”Motiverade anställda = Nöjda kunder – En handlingsplan för att implementera intern marknadsföring i ett litet tjänsteföretag” Handledare Finn Wiedersheim-Paul Nyckelord Intern marknadsföring, Motivation, Kommunikation, Retention och Kundlojalitet Frågeställning Hur kan ett litet tjänsteföretag utforma intern marknadsföring för att öka kundretentionen? Syfte Syftet med denna studie är att undersöka hur vi kan utforma en handlingsplan för intern marknadsföring inom ett litet tjänsteföretag för att påverka kundrelationen samt retentionen. Metod Undersökningen är baserad på ett antal kvalitativa intervjuer med medarbetare och ledning. LÄS MER
5. Naturligtvis
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Sammanfattning Uppsatsens titel: Naturligtvis - En studie kring företag och konsumenters inställning till ekologiska kläder Författare: Sofia Green, Johanna Persson, Johanna Settergren Universitet: Institutionen för Service Management vid Lunds Universitet, Campus Helsingborg. Nivå och ämne: Kandidatuppsats Service Management 15 hp. LÄS MER