Sökning: "scare tactics"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden scare tactics.
1. En framtid med hälsorobotaroch välfärdsteknik? : En kandidatuppsats om attityder till robotar somhjälpmedel inom vård och omsorg
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för kultur och samhälle; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : This thesis deals with attitudes regarding robots, specifically those seen within health and social care. The purpose of this paper is to look into and analyze as to why the implementation of robotics as a complement to health and social care moves at a slow pace in Sweden, compared to Japan - which we believe is due to skepticism and a presumed social aversion in Sweden. LÄS MER
2. Användning av film i kampanjer mot alkohol och droger : En undersökning av kampanjer genom historien
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknikSammanfattning : I denna rapport redogör jag för det praktiska examensarbete jag genomförde under vårterminen 2015. Jag har studerat antidrog och -alkoholkampanjer under 70-80-tal, kampanjen ”Det finns många anledningar att inte testa knark” samt kampanjen ”Langarmytologi” som lanserades våren 2015. LÄS MER
3. "I think everybody actually knows the difference between smacking a kid and abusing a child” : En kvalitativ innehållsanalys av Family Firsts kampanj om the anti-smacking law
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/SocialhögskolanSammanfattning : Abstract: The purpose of this study was to elucidate the organisation Family First's campaign against the anti-smacking law in New Zeeland. This has been done through a qualitative content analysis of how Family First use arguments and rhetoric in their campaign, and what consequences Family First mean the anti-smacking law has had for the society, the parents and the children and how this contributes to the construction of a social problem. LÄS MER
4. Vardagsmat eller domedag? Marknadsföring av ekologiska varor genom svaga och starka rädslor
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : In a time when concern for the environment is a topic that is met with both love and hatred, organic goods and services become increasingly common on the market. Communication efforts with the purpose of increasing the proportion of organic products consumed are being conducted by both private and public actors. LÄS MER