Sökning: "self-branding"
Visar resultat 11 - 15 av 16 uppsatser innehållade ordet self-branding.
11. Hur frilansare inom mediebranschen använder sociala medier som marknadsföringsverktyg - How freelancers in the media business use social media as a marketing tool
Kandidat-uppsats, Malmö högskola/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : Denna uppsats behandlar frilansare i mediebranschen. Studien syftar till att bidra till den redan existerande förståelsen för hur mediebranschen ser ut idag, men också för att öka förståelsen för hur frilansare marknadsför sig via sociala medier. LÄS MER
12. Students' perceptions of online personal branding on social media sites
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : This paper starts by an explanation of the context of personal branding and online personal branding and the problem identified by the authors. Thus, the purpose of the study is to investigate on the perception of students towards online personal branding through their own personal brand and with the perspective of matching employer’s expectations. LÄS MER
13. Early career researchers and PhD students from the social sciences use of Social Networking Sites (SNS) for science communication: an affordances approach
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : This research aims to understand the different practices and strategies early career researchers and PhD students from the social sciences have in Social Networking Sites (SNSs) for science communication in one particular country: Brazil. Following this purpose, the central research question is which are the motives and rationale of the researchers for using social networking sites for science communication. LÄS MER
14. Krishantering av personliga varumärken
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Medier och kommunikationSammanfattning : This thesis attempts to sketch what happens in the intersection between crisismanagement, personal brands and self-presentation. Self-branding and the marketisation ofthe individual, is an increasingly common phenomena and the purpose of this thesis is to casta light on the complexity that arises when a personal brand is subjected to a reputationalcrisis. LÄS MER
15. Kan jag bli viral?
Kandidat-uppsats, Malmö högskola/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : Integrationen av sociala medier i dagens samhälle har bidragit till framväxten av en mersammankopplad och global värld. En värld som erbjuder fler tekniska möjligheter än tidigare, men som även bidrar med nya utmaningar. LÄS MER