Sökning: "self-presentation"
Visar resultat 21 - 25 av 175 uppsatser innehållade ordet self-presentation.
21. “Vi och Dem” : En kvalitativ innehållsanalys om hur rasifierade kvinnor framställer sina autobiografiska berättelser genom podcasts
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)Sammanfattning : Syftet med förevarande undersökning är att bidra med en djupare förståelse om hur rasifierade kvinnor framställer sina autobiografiska berättelser utifrån tre feministiska poddar. För att genomföra undersökningen kommer studien att använda sig av Pierre Bourdieus (1997) teoretiska ramverk om kapitalteori samt teoretiska begrepp fält och doxa. LÄS MER
22. “We are also just normal people, like everybody else.” : Young Jehovah’s Witnesses in Belgium and their Experiences of Others’ Conceptions About their Religion.
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för temaSammanfattning : This study examines young Jehovah’s Witnesses’ experiences of others’ conceptions of their religion in media and through real-life encounters, and how they think it affects their everyday life. To get an insight into their subjective experiences, this research applied a qualitative approach with an interpretivist epistemological standpoint and constructionism as an ontological position. LÄS MER
23. Politiker på nätet - Nutidens influencers? : En kvalitativ innehållsanalys om svenska partiledares framställning på Instagram.
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för samhällsstudier (SS)Sammanfattning : A qualitative study of the Swedish party leader’s presentation on Instagram. Social media has become a big part of political communication. It makes it possible to spread messages and information directly to its voters without having to go through the traditional media, which they needed to before the age of social media. LÄS MER
24. Self-branding on elite level : How female athletes use social media for empowerment
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Professional athletes use social media for many different purposes. That includes sharing personal lives, sport achievements as well as endorsements and branding activities with sponsors. LÄS MER
25. Why Privacy Matters : Qualitative Research on the Phenomenon Sharenting
Kandidat-uppsats, Jönköping University/JTH, Avdelningen för datateknik och informatikSammanfattning : Sharenting has become closely intertwined with common parenting practices. The term is produced from sharing and parenting and it refers to personal information of children published by the child's guardian on social media. LÄS MER