Sökning: "sensory marketing b2b"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden sensory marketing b2b.

  1. 1. How can B2B companies improve their customer experience- : By using sensory marketing in a digital context

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Caroline Hallgren; Paula Mamusha; [2021]
    Nyckelord :B2B company; sensory marketing; digital marketing; customer experience; brand image and touchpoints;

    Sammanfattning : Sensory marketing is a broad concept that can be used as a marketing tool. The sensory marketing can be used in different ways and in different environments. The most common use for sensory marketing in a B2C environment where the customer can interact with their senses more. LÄS MER

  2. 2. Mässan och varumärket

    Kandidat-uppsats, Institutionen för teknik och naturvetenskap

    Författare :Mikael Noaksson; Johanna Helgar; [2011]
    Nyckelord :varumärke; mässa;

    Sammanfattning : Årligen hålls flera inhemska och internationella mässor där företag kontinuerligt deltar utan att kanske ifrågasätta varför. Detta trots att konkret vetskap om vad mässorna faktiskt resulterar i är svår att framställa. LÄS MER