Sökning: "service companies"

Visar resultat 21 - 25 av 2708 uppsatser innehållade orden service companies.

  1. 21. Exploring partnerships between staffing agencies and client organizations : A B2B perspective

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Alexandra-Maria Matiș; Yara Ahmad; [2023]
    Nyckelord :staffing outsourcing; staffing agency; partnership; B2B perspective;

    Sammanfattning : Outsourcing is a method of staffing where a staffing agency takes on the responsibility of conducting the staffing process. This defines a B2B partnership between the staffing agency and the client organization, which is scarcely connected to outcome success in the partnership literature. LÄS MER

  2. 22. Brand Loyalty in the Context of Digital Food Retail : Understanding customer behaviour of meal kit delivery services towards brand loyalty: a focus on HelloFresh

    Magister-uppsats,

    Författare :Yiming Yuan; Ziying Lai; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Abstract Background: Despite an increase in popularity, the meal kit delivery service is facing the challenge of high cancellations and difficulty with customer retention. As it is a comparatively novel concept in the context of digital food retail, more scholarly research should be conducted. LÄS MER

  3. 23. Heat of the moment : En jämförande fältundersökning inom tjänståterställning och förkroppsligad kognition

    Magister-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Angelica Carlsson; Lovisa Hjorth; [2023]
    Nyckelord :Service recovery; service failure; justice theory; emotional responses; embodied cognition; EDA electrodermal activity ; Tjänståterställning; servicefel; rättviseteori; emotionella reaktioner; förkroppsligad kognition; EDA elektrodermal aktivitet ;

    Sammanfattning : Inom forskningsområdet tjänståterställning arbetar forskare och företag med att identifiera servicefel samt hitta effektiva sätt att lösa kunders problem. Trots detta skapar klagomålshantering problem för företag och det finns många utvecklingsmöjligheter. LÄS MER

  4. 24. Orchestrating the service encounter in a digital era: How the presence of a greeting online service agent affects customers' experience of visiting a home electronics e-store

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Oskar Eskilsson; Elizabeth Lopez Alushkina; [2023]
    Nyckelord :Service encounter; Social presence; Mere presence; E-commerce;

    Sammanfattning : The service encounter is to an increasing extent being transported to an online context. Companies are more and more often trying to create an initial point of contact when a customer enters a website. LÄS MER

  5. 25. Effektivisering och flödeskartläggning : En jämförelse av arbetsflöden i ett industriserviceföretag

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för industriell ekonomi, industridesign och maskinteknik

    Författare :Jesper Andersson; Max Englund; [2023]
    Nyckelord :Flödeskartläggning; value stream mapping; ledtid; lean; 5s; just in time;

    Sammanfattning : Introduction: To stay relevant, it is required that companies work with continuous improvements.Finding inefficiencies is not always easy. One way to try to find inefficiencies is throughflow mapping. This study examines what causes inefficient activities for industrial servicecompanies. LÄS MER