Sökning: "service encounters"

Visar resultat 16 - 20 av 81 uppsatser innehållade orden service encounters.

  1. 16. Affärsmodeller för cirkulära kontorsmöbler - En nulägesanalys av branschen för möbelrekonditionering

    Master-uppsats, Lunds universitet/Miljövetenskaplig utbildning

    Författare :Lukas Kimberg; [2022]
    Nyckelord :circular economy; circular business model; furniture reconditioning; sustainability; policy instruments; Earth and Environmental Sciences; Business and Economics;

    Sammanfattning : The irresponsible use and premature disposal of office furniture, influenced by current linear business models causes a high environmental impact and depletion of natural resources. Innovative and circular business models can be applied in order to close, narrow and slow down resource loops. LÄS MER

  2. 17. Låg panna, ljusa ögon : En raskritisk läsning av Stina Aronsons Hitom himlen (1946)

    Master-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för kultur och lärande

    Författare :Linnéa Karlsson; [2022]
    Nyckelord :Stina Aronson; Hitom himlen 1946 ; Sanningslandet 1952 ; Sång till polstjärnan 1948 ; raskritik; vithetsstudier; Tornedalen; tornedalingar; samer; Svensk rasbiologi; Herman Lundborg; Anders och Gustaf Retzius;

    Sammanfattning : Stina Aronson (1892–1956) is a celebrated Swedish modernist who published twenty-five works during the first part of the 20th century. Her writings are considered to be progressive and ethical due to extensive feminist and eco-critical research. LÄS MER

  3. 18. Achieving Trust, Satisfaction and Commitment From AI Interactions : A Qualitative Study On The Effect of AI On Relationship Quality With Companies

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Tino Tuomisto; Adrian Ringström; [2022]
    Nyckelord :Artificial Intelligence; Relationship Quality; Trust; Satisfaction; Commitment; Relationship Marketing; AI Interactions;

    Sammanfattning : Introduction - Artificial intelligence, defined as “the ability of a system to correctly interpret external data, learn from such data, and use these learnings to achieve specific goals and tasks through flexible adaptation” (Kaplan and Haenlein, 2020, p.17), is an important tool for facilitating interactions between companies and customers. LÄS MER

  4. 19. Turisters upplevelser av servicemöten : En turismvetenskaplig studie om digitaliseringens påverkan på servicemöten

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Institutionen för geografi, medier och kommunikation (from 2013)

    Författare :Elvira Berglund; Elise Åhlberg; [2022]
    Nyckelord :Digitization; Digital tools; Information and Communication technology; Service encounter; Service Management; Digitalisering; digitala verktyg; informations- och kommunikationsteknik; Servicemöte; Serviceförvaltning;

    Sammanfattning : Denna uppsats fokuserar på att undersöka vilken påverkan digitaliseringen har på servicemöten inom turismrelaterade verksamheter och vilken betydelse eventuella förändringar av digitalisering har för besökares upplevelser av service. Studien ämnar också att få svar på hur servicemöten har förändrats i takt med digitaliseringen, vilka digitala verktyg som används inom turismverksamheter samt hur förändringar som en följd av digitaliseringen har påverkat besökares upplevelser av servicemöten. LÄS MER

  5. 20. Fear not, here is the bot: An experimental study of how consumers rate satisfaction and performance in service encounters with chatbots and employees

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Arvid Bergstrand; Youcef Djehiche; [2022]
    Nyckelord :Customer service encounter; Chatbot; E-commerce; AI; Algorithm;

    Sammanfattning : Artificial intelligence is entering e-commerce customer service in force. Chatbots, conversational agents employed to address consumers' needs and questions, are steadily replacing employees, a development claimed to increase the quality of service. LÄS MER