Sökning: "servicekvalité"

Visar resultat 6 - 10 av 16 uppsatser innehållade ordet servicekvalité.

  1. 6. Model-Based versus Data-Driven Control Design for LEACH-based WSN

    Master-uppsats, KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)

    Författare :Axel Karlsson; Bohan Zhou; [2020]
    Nyckelord :Wireless sensor network; mobile sink; LEACH; model predictive control; reinforcement learning; Deep Q-Networks; : Trådlösa sensor nätverk; LEACH; modellbaserad regulator; reinforcement learning; Deep Q-Networks;

    Sammanfattning : In relation to the increasing interest in implementing smart cities, deployment of widespread wireless sensor networks (WSNs) has become a current hot topic. Among the application’s greatest challenges, there is still progress to be made concerning energy consumption and quality of service. LÄS MER

  2. 7. Patient experience surrounding service failure in Swedish public healthcare: a qualitative study of patient perceptions

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Maria Gustafsson; [2019]
    Nyckelord :service failure; service quality; service recovery; customer expectations; customer perceptions; patient experience; patient perceptions; patient dissatisfaction; healthcare; medical care; servicemisslyckande; servicekvalité; felhantering; kundförväntningar; patientförväntningar; patienterfarenheter; svensk offentlig sjukvård;

    Sammanfattning : Background: Swedish healthcare is frequently claimed to be top class. A view not only communicated by politicians and the media, but also shared by an average citizen - for decades. Certain statistical indicators seem to support this: Sweden historically scores very high in life expectancy, stroke and cancer survival and infant mortality. LÄS MER

  3. 8. Kund- och medarbetarnöjdhet samt dess förbättringsmöjligheter : En studie gjord i en serviceleverans

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för teknikvetenskaper

    Författare :Terese Johansson; Maria Lundin; [2019]
    Nyckelord :Customer satisfaction; Employee satisfaction; Improvement; Service quality; Service delivery; Förbättring; Kundnöjdhet; Medarbetarnöjdhet; Servicekvalitet; Serviceleverans; Tjänstekvalitet;

    Sammanfattning : The study has been made in association with a facility management company where the service delivery to a specific customer has been studied. The purpose of the study is to map the main factors that makes both the customer, and the employees that work in the delivery process, satisfied in order to get the rating for customer and employee satisfaction up. LÄS MER

  4. 9. Servicelandskapets påverkan på studenters konsumentbeteende : Undersökning inom mobilabonnemangsbranschen

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan

    Författare :Rasmus Tyft; [2017]
    Nyckelord :Servicescape; Service experiences; Service quality; Students; Price sensitivity; Service value; Servicelandskap; Serviceupplevelser; Servicekvalité; Studenter; Priskänslighet; Servicevärde;

    Sammanfattning : I Inledningen och problemdiskussionen förklaras bakgrunden till uppsatsen, som är att försöka finna om servicelandskap påverkar studenters konsumentbeteende. Branschen som valdes att undersöka var den svenska mobil abonnemangsbranschen, branschen valdes eftersom den har tillsynes två olika positioneringsstrategier. LÄS MER

  5. 10. Vad tyckte du om resan? Glöm inte att skriva en recension! : En studie om hur företag kan använda sina kunders eWOM och sociala medier för att förbättra servicekvalitén.

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Isabelle Bordier; Robin Masth; [2015]
    Nyckelord :eWOM; kundförväntningar; online; resebranschen; servicekvalité; sociala medier;

    Sammanfattning : Abstract The purpose of this study has been to provide a deeper understanding of how companies in the travel industry works with social media and electronic Word-of-mouth (eWOM) by analyzing and investigating social media and eWOM and how it effects customers’ expectations on the companies service quality. In connection with the purpose we have chosen the following research questions: 1. LÄS MER