Sökning: "servicelogic"

Hittade 3 uppsatser innehållade ordet servicelogic.

  1. 1. Tjänstelogik i praktiken inom budgethotell : En fallstudie av Good Morning Hotell

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för innovation, design och teknik

    Författare :Sabine Kourdaughli; Samya Bennis; [2023]
    Nyckelord :service innovation; hotelbranche; service logic; value creation and context.;

    Sammanfattning : This thesis examines some factors that play a role in creating new opportunities for service innovationwithin the context of budget hotels, and aims to identify the various factors that characterize servicelogic in practice. The research question aims to explore the conditions that are required to develop astructured service innovation process at Good Morning hotel, which ultimately influences thecustomer experience. LÄS MER

  2. 2. Värdeskapande inom idrottsevenemang : Hur arbetar arrangörer för att främja ett högt upplevt kundvärde hos sina deltagare?

    Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Avdelningen för kvalitets- och maskinteknik

    Författare :Sofia Gyllensvärd; [2018]
    Nyckelord :Sport event; customer value; customer value creation; co-creation; servicelogic; service-dominant logic; DART-model; Idrottsevenemang; kundvärde; kundvärdeskapande; co-creation; servicelogik; service-dominant logik; DART-modellen;

    Sammanfattning : I Sverige har vi flera stora idrottsevenemang som var för sig lockar tiotusentals deltagare varje år. Arrangörerna av dessa idrottsevenemang har i uppgift att leva upp till varje deltagares (kunds) förväntningar och tillfredsställa deras behov. LÄS MER

  3. 3. Food for thought : A study on the digitalization of restaurant interactions

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Mathias Gustaf Flink; Carl Beling; [2017]
    Nyckelord :Service Marketing; Service Logic; Service-dominant-logic; Service Dominant Logic; Restaurant industry; digitalization; interactions; service ecosystems; servicescape; value-creation; value-creation processes;

    Sammanfattning : This study is grounded in the evolving perspective of Service Marketing, Service-Dominant-Logic and ServiceLogic and aims to provide a holistic view of how the digitalization of interactions affects the service provided by the restaurant and in turn the customers’ value creation processes. More exactly, the study examines a digital system for information exchange, order placements and payments in a restaurant on the Swedish market. LÄS MER