Sökning: "servicestrategi kundservice"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden servicestrategi kundservice.

  1. 1. Volvo Cars servicestrategi för eftermarknaden

    Magister-uppsats, Internationella Handelshögskolan

    Författare :Johan Reimblad; Erik Kaleby; [2006]
    Nyckelord :Supply Chain Management; VMI; Leverantörspåfyllda lager; Behovsstyrning; Kundservice; Eftermarknad;

    Sammanfattning : Demands on businesses are constantly increasing and the competition in the market-place is becoming ever tougher. To gain the long-term confidence of customers, not only the best businesses, but also the best supply chains are required. LÄS MER

  2. 2. Fyra Förutsättningar För Framgång

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskap

    Författare :Jenny Sandqvist; Susanne Andersson; Ebba Ehrenkrona; [2006]
    Nyckelord :belöningar; företags- och servicekultur; kundservice; organisationsstruktur och servicestrategi.; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : Syftet är att ta reda på och analysera vilka förutsättningar företag måste ge personalen för att de ska kunna ge bra kundservice.Vi har använt oss av ett induktivt arbetssätt för att ta reda på vilka förutsättningar ett företag måste ge sin frontpersonal för att de ska kunna ge bra kundservice. LÄS MER